Siiliyhdistyksen luvalla kerron esimerkkejä siitä, mitä tuon Tuffareille myyntiin. Pyydän huomioimaan sen, että pystyn tuomaan paikalle melko rajallisen määrän tuotteita. Mikäli haluatte varata ja maksaa etukäteen jonkin tuotteen, voitte lähettää minulle vaikka sähköpostia. Etukäteisostot vähentävät myös ruuhkaa paikan päällä. Maksutapana Tuffareilla käy vain käteinen. Pankkikorttilaitetta minulla ei ole vielä käytössä.
Olen laittanut galleriaan kuvia muutamista tuotteista. Oma verkkokauppani on vielä työn alla ja siksi käytän näitä sivuja vielä tiedottamiseen.
Puutuuma Oy:
- Siilin silta kaiteilla (kuva galleriassa, hinta 23,00?)
- Kapulasilta 150 x 600 mm (kuva galleriassa, hinta 18,00?)
- Pieni Pajusilta 190 x 350 mm (hinta 7,20?)
- Siltamökki rotta-marsu-siili (hinta 16,00?)
- Jyrsijälinna marsu-siili (kuva galleriassa, hinta 30,00?)
- Keinu 100 x 300 mm (kuva galleriassa, hinta 8,20?)
- Juoksusilta 80 x 400 mm (hinta 8,30?)
Muitakin Puutuuma Oy:n tuotteita saa tilata kauttani. Tosin en pysty ilman etukäteistiedusteluja lupaamaan, että ne valmistuvat Tuffareihin mennessä. Kannattaa kuitenkin kysyä.
Zoo Med's säilykehyönteisiä, kaikki 35g purkeissa:
- minicrickets (punainen purkki). Varastossa.
- crickets (keltainen purkki). Varastossa.
- Can O'Worms (tölkkijauhomadot). Varastossa.
- Pillars (Tilattu on, mutta saapumista odotellaan yhä)
- Can O'Shrimps UUTUUS, tölkkikatkaravut. (Tilattu on, mutta saapumista odotellaan vielä)
Tuffarihinta kaikille ZooMed's säilykkeille 6,50?/35g
Petreet kissan säilyke. Ei sisällä väri- eikä säilöntäaineita. Makuvaihtoehtoina:
- kana
- tonnikala/katkarapu
- tonnikala/lohi
- liha
Hinta kaikissa Petreet-kissanruoissa 0,90?/85g purkki.
- Witte Molen chinchillan hiekka: 4,00?/1,5 litran tetrapakkaus.
- Husse kissanhiekka (hyvin vaaleaa, paakkuuntuvaa). Hinta 16,00?/20 litraa. Voin pakata tilauksesta myös pienempiin eriin.
- Felicia kissanhiekka 5 litraa/pakkaus (bentoniittipohjainen, hienorakeinen, väriltään harmaa). Hinta 8,50?/5 litran pakkaus.
- Claus siilin täysravinto: 3,50?/250g (pakattu läpinäkyviin muovipusseihin)
- kuivattuja silkkitoukkia 1,00?/40g (pakattu läpinäkyviin muovipusseihin)
- Olen tilannut Exo Terran lämpökiviä, koko S (5w, mitat 15,5 x 10cm). Mikäli saan lämpökivet ennen Tuffareita, voin myydä ne hintaan 28,00?/kpl.
- Olen tilannut myös Exo Terran säilykehyönteisiä. Mikäli saan ne ennen Tuffareita, voin myydä ne hintaan 8,50?/68 prk. Joka tapauksessa tuon myyntiin varastossa olevat Exo Terran silkkitoukat, jotka myyn hintaan 7,20?/68 g.
Hinnat voimassa Tuffareilla.