Meiltä löytyy can O´ minicrickets punainen ja can O´Pillars purkkeja. Jos joku on helsingin seudulla kiinnostunut näistä tuotteista niin voi lähettää sähköpostia minulle. Asumme puistolassa.
gudu,mimox,megan ja röhnö.
jarikokko@suomi24.fi
Uskaltauduin tilaamaan taas purkkeja reptilicasta ja nyt sai niitä kaivattuja PILLARSEJAKIN!!! Tuli nopeasti, noin viikossa. Päiväystäkin niissä riittää noin 04/09 taisi olla. Juhuu!
ELI SIIS KAIKKI PILLARSSIEN YSTÄVÄT, NYT NIITÄ TAAS SAA!
Joko tilaus on tehty vai ehdinkö vielä mukaan? Olen ekakertalainen ja tarvisin vähän neuvoja näissä tilausjutuissa ku en tuota saksaakaan tuolla sivulla ymmärrä mitälie kieltä onkaan..
Mulla olis tarvetta tilailla saksanmaalta örkkejä. Muutaman nopeimman voin mukaani ottaa. Aikaa on tämän viikon loppuun eli sunnuntaina lähtee tilaus. Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä henna.pussinen@luukku.com
Olisiko joku järjestämässä kimppaa? Meillä alkaa taas purkit olemaan vähenemään päin niin voisi jo ennen niiden loppumista ostaa uutta satsia.
Jos ei kukaan lähde hoitamaan kimppaa voin ottaa muutaman mukaan omaan tilaukseeni, pistäkää postia ennen keskiviikkoa jos kiinnostaa.