Tosi iso kiitos järjestäjille meidänkin puolesta! Itse yhdet järjestäneenä osaan antaa arvoa. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, lisäksi erikoiskiitos Siilijuttu-esityksestä, hauskaa että on jotain erilaista! Arpajaisia ja värinmäärityksiä kun on tullut jokuset jo nähtyä. Meillä oli osallistuminen kaikkineen vähän laimeaa kun on noita pikkujouluja enemmän kun ehtii käydä, ja niiden jälkeen ei olo ole aina ihan tuore...mutta ehdittiinpä nähdä lastenlasta, tai siis siilinsiiliä, se oli hienoa! Kyllä sopii Kude laittaa kuvia galleriaan, tai siis ainakin siileistä, ja mikä jottei ihmisistäkin, jos ei nyt ihan hirveitä ilmeitä sattunut
hyvä että otitte kuvia, itsekin olisin halunnut mutta niinhän se kävi että meidän kamerasta loppui akut heti kättelyssä. Sukukokous-kuva, heh.
Mun täytyykin kaivella esiin nuo lihansyöjäkasvin hoito-ohjeet, tai mä kyllä katselin että se taitaakin haluta vaan päästä chattailemään, kun ruukun kyljessä sanottiin olevan hoito-ohjeet ja siellä olikin vaan joku webi-osoite? Täytyy koittaa ettei se ainakaan ihan heti kuolisi...on nimittäin hiano. Täytyy pitää sitäkin parempaa huolta, ettei saa kasvattajan vihoja niskoilleen