Huono kokemus: FastFood4Pets.uk

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Huono kokemus: FastFood4Pets.uk

ViestiKirjoittaja JPJP » 25 Elo 2006, 13:30

Toivoin ettei tämä menisi tähän, mutta nyt on pakko kirjoittaa huono kokemukseni kaikkien tietoon. <br> <br>Tilaan yleensä Oskarille ruoat Reptilicasta jonka palvelu on ollut mielestäni huiman hyvää, mutta saadakseni myös pillarsseja (jotka ovat olleet Reptilicasta pitkään loppu) päätin kokeilla tuota <a href="http://www.fastfood4pets.co.uk/" target="_new" rel="nofollow">http://www.fastfood4pets.co.uk/</a> paikkaa. <br> <br>Tilasin osoitteesta <a href="http://www.fastfood4pets.co.uk/" target="_new" rel="nofollow">http://www.fastfood4pets.co.uk/</a> sirkkoja, pillarsseja ja matoja kesäkuun ensimmäisellä viikolla. Kaikki tuntui menevän OK, sain tilauksestani vahvistusmeilin ja luottokorttiani veloitettiin 155 euroa tilaukseni mukaan. <br> <br>Kun mitään ei alkanut kuulua parin viikon sisään, laitoin sähköpostia heidän internetsivuilla olevaan osoitteeseen root@fastfood4pets.co.uk. Ei vastausta. <br> <br>Heinäkuun alussa laitoin viestin heidän webbisivujensa "palautelaatikon" kautta, jossa kyselin tilaukseni perään ja ihmettelin miksei sähköpostiini vastattu. Tämä viesti vastaanotettiin ja sainkin heti seuraavana päivänä postin: <br> <br>From: ext root@fastfood4pets.co.uk [mailto:root@fastfood4pets.co.uk] <br>Sent: 10 July, 2006 16:10 <br>To: Pylkkanen Johanna <br>Subject: Re: Enquiry from FastFood4Pets <br> <br>Hi <br> <br>Thanks for emailing me about this; unfortunately our system did not save your order. This can happen for two different reasons, 1) when finishing your order, the finish button was not clicked 2) Our system server when down. <br> <br>I am very sorry about this; I have checked with paypal and have found your payment to us. If you could please send me an email of the products you have ordered I will get them sent out to you as soon as pos. <br> <br>I am very sorry about all this but unfortunately this can happen <br>sometimes. <br> <br>Kind Regards <br>Nick <br>FastFood4Pets <br> <br>Ajattelin että hyvä juttu, ainakin yksi viestiväline toimii, eli tämä palautelaatikko. No, laitoin tarkat tiedot tilauksestani heti sekä replynä että palauteboxin kautta, ja jäin neljäksi viikoksi lomalle. <br> <br>Mitään ei kuulunut. Ostelimme eläinkaupasta irtotölkkejä ja odottelimme, tosin lomalla ei juttu juuri mieltä painanut. <br> <br>Töihin palattuani laitoin taas samat viestit samoja kanavia pitkin, enkä ole vieläkään, 3 viikon jälkeen kuullut heistä mitään. Yritän vielä, mutta olen jo tilannut uuden satsin Reptilicasta ja vastaanotin sen samalla viikolla kun tilaukseni tein. Eli ainakin Oskarilla nyt ruokaa riittää :) <br> <br>Toivottavasti jollakulla on paremmat kokemukset tuosta firmasta, minulle nyt vain kävi näin. <br> <br>Terveisin JPJP ja Oskari.
JPJP
Member
 
Viestit: 101
Liittynyt: 24 Maalis 2005, 19:15
Paikkakunta: Kerava

ViestiKirjoittaja Jallu74 » 25 Elo 2006, 21:41

No jos on maksanut 155e niin ei kannata heittää pyyhettä kehään vaan lisätä metelin volyymia! Onko niillä mitään umeroa mihin voisi soittaa jos vaan kielitaitoa sen verran löytyy! Itse menisin jo lankoja pitkin...
Jallu74
Member
 
Viestit: 48
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 00:04
Paikkakunta: Vihti-Nummela

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 26 Elo 2006, 17:23

Ei kun ottamaan yhteyttä luottokuntaan jos eivät kerran tilausta lähetä. 155¤ ei ainakaan minusta ole kovin pieni summa.
Nocturnal
Member
 
Viestit: 236
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 19:43

ViestiKirjoittaja JPJP » 26 Elo 2006, 18:21

Ei ole pieni summa, ei. Olisin toki jo soittanut heille mutta webbisivuilla ei ole edes sähköpostiosoitetta puhelinnumerosta puhumattakaan. Sivuilta löytyy ainoastaan katuosoite Englannissa. No, yritän vielä selvitellä asiaa palauteboxin kautta. Luottokuntaan on varmaan turha ottaa yhteyttä nyt, kun maksu on aikaa sitten veloitettu minulta.
JPJP
Member
 
Viestit: 101
Liittynyt: 24 Maalis 2005, 19:15
Paikkakunta: Kerava

ViestiKirjoittaja Soili » 26 Elo 2006, 18:44

Ehkä kannattaisi yrittää Luottokunnan kautta kuitenkin. Sano niille myyjille, että teet rikosilmoituksen, jos rahoja ei palauteta.
Soili
Member
 
Viestit: 512
Liittynyt: 06 Maalis 2005, 11:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja CCMinna » 26 Elo 2006, 21:04

"Sano niille myyjille, että teet rikosilmoituksen, jos rahoja ei palauteta." <br> <br>...tai ellei ötököitä postiteta tietyn ajan sisällä.
CCMinna
Member
 
Viestit: 224
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:48
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 27 Elo 2006, 18:59

Lainaus toiselta foorumilta liittyen eri kauppaan: "Luottokorttia veloitetaan heti kun tilaus tehdään, joten rahat muistetaan kyllä ottaa pois. Itse en saanut tilaamistani tavaroista koskaan kuin osan, nekin vasta useiden kyselyiden jälkeen ja huomattavasti myöhässä. Kun loppuja kamppeita ei näkynyt eikä kuulunut kuukausienkaan kuluttua, otin yhteyttä Luottokuntaan ja sain kaikki rahani takaisin. " Eli suosittelisin kyllä sitä luottokuntaa siitä huolimatta että ötökät on jo kortiltasi veloitettu. Etenkin sen vuoksi.
Nocturnal
Member
 
Viestit: 236
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 19:43

ViestiKirjoittaja Tiina » 28 Elo 2006, 22:42

Valitettavasti sama ongelma voi kohdata myös Reptilican kohdalla. Olen itse tilannut sieltä pillarseja jo toukokuussa ja maksukin on mennyt ajat sitten (yli 90 euroa). Pillarseja ei vaan kuulu. Heinäkuun alussa sain viimeksi viestin, että heillä on ongelmia.
Tiina
Member
 
Viestit: 1333
Liittynyt: 17 Elo 2003, 11:08
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Blackrose85 » 29 Elo 2006, 02:22

vähän on kyllä sekavat noi sivutkin tuolla fastfood4pets.co.uk. sivuilla "terms" sanotaan näin "We deliver within the UK, however not to the Channel Islands.". Rekisteröityä tosin voit muistakin maista.
Blackrose85
Member
 
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 15:09
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Soili » 29 Elo 2006, 06:23

Kyllä voisi koittaa tuota reklamaatioita Luottokunnalle. Minulle ainakin on onnistunut sellainen, kun aikoinaan vuokrasin kännykän Lontoossa, ja panttisummaa ei palautettukaan.
Soili
Member
 
Viestit: 512
Liittynyt: 06 Maalis 2005, 11:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja JPJP » 20 Marras 2006, 13:19

Täytyy lopettaa tämä juttu kertomalla, että noudatin ohjeitanne ja otin yhteyttä Luottokuntaan. Faxattuani kaiken aiheeseen liittyvän meilinvaihdon sain seuraavan laskun yhteydessä hyvitettynä koko summan, 155 eur. Eli kiitos tuhannesti kaikille neuvoistanne!
JPJP
Member
 
Viestit: 101
Liittynyt: 24 Maalis 2005, 19:15
Paikkakunta: Kerava

ViestiKirjoittaja Tiina » 21 Marras 2006, 23:05

Minun täytyy nyt kehua Reptilicaa. Laitoin tilauksen nettiin perjantaiaamuna ja paketti tuli kotiin tänä iltana. Loistavaa palvelua!
Tiina
Member
 
Viestit: 1333
Liittynyt: 17 Elo 2003, 11:08
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja JPJP » 22 Marras 2006, 09:21

Yhdyn samaan. Viimeisin paketti tuli kotiinkuljetettuna DHL:n kautta kolmessa päivässä. Ja aina saa viestin sähköpostitse missä vaiheessa tilaus on. Lisäksi, kaikkien purkkien parasta ennen -päivämäärät ulottuvat vuoteen 2009. Hyvä Reptilica!
JPJP
Member
 
Viestit: 101
Liittynyt: 24 Maalis 2005, 19:15
Paikkakunta: Kerava

ViestiKirjoittaja Kaisa » 22 Marras 2006, 09:31

Mitenkäs Pillarssit Reptilicalla? Saako niitä ollenkaan ja onko päiväykset kunnossa?
Kaisa
Member
 
Viestit: 3367
Liittynyt: 27 Elo 2003, 15:11
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Tuulia » 22 Marras 2006, 13:12

Mä luulen että Pillars-ongelma on Zoo Med -ongelma eikä liity mitenkään Reptilicaan. Ei noita ole eläinkaupassakaan näkynyt pitkään aikaan. Kukas jaksais etsiä valmistajan sivut ja katsoa sanotaanko siellä mitään?

Mulla on kanssa aina menneet Reptilican tilaukset hyvin.
Tuulia
Member
 
Viestit: 422
Liittynyt: 06 Elo 2004, 13:13
Paikkakunta: Finland

Seuraava

Paluu Ravinto & ruokinta



cron