SY Vaahteramajan pentujen kuulumiset

Mitäs siellä...tuff?

SY Vaahteramajan pentujen kuulumiset

ViestiKirjoittaja Memma » 30 Kesä 2006, 11:46

Teenpä tänne tällaisen uuden aiheen, jossa on helppo kertoa kuulumisia puolin ja toisin. Voinkin vaikka aloittaa kertomalla Iidan kuulumiset veljilleen. <br> <br>Iida asustaa edelleen äitinsä kanssa keittiötä. Ruokahalu on kova ja painoa saisikin pudottaa tai sitten kasvaa sen kiinni. ;) Millään en raaskisi tyttöjä erottaa, mutta pakko se kai on, jos Iidan painonnousua ei muuten saada kuriin. Luonteeltaan tyttönen on aivan hurmaava! Antaa silittää kiltisti joka puolelta (otsasta, poskista yms) ja vipeltää uteliaana tutkimaan paikkoja heti kun vain päästetään.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Angunen » 01 Heinä 2006, 10:49

Eemeli lähettää puhisevat terveiset äidille ja sisaruksilleen! :D <br> <br>Vaasassa on sujunut kaikki - ainakin toistaiseksi - erittäin hyvin. Eemeli pitää kovasti uudesta asunnostaan, sisustaa niin kovalla innolla että putketkin saavat väistyä alta pois ja leikkii kaikella mahdollisella mitä keksin sille antaa. Viimeisin lempilelu on Candy King-paperipussi, jonka sisälle on kiva juosta rapistelemaan. :D Nahkahanska sai kyytiä toissapäivänä ja vääntipä poika siitä lystistä oikein mahtavan vaahtiksenkin. :D Ruoka uppoaa vähän liiankin hyvin, mutta paino on pysynyt samassa mitä se oli luovutettaessakin eli 330 g paremmalla puolella. <br> <br>Olen kylvettänyt Eemelin jo kahteen otteeseen. Molemmilla kerroilla Eemeli pyrki koko ajan pois vedestä kovalla kyydillä. :D Poika on itse asiassa niin siisti että sitä ei sotkuisuuden vuoksi tarvitsisi kylvettää, mutta piikin lähdöstä aiheutuvan hilseilevän ihon parantamiseksi olen liotellut poikaa pariin otteeseen öljyisessä kylpyvedessä. Kovasti on auttanut ja rapsuttelu on vähentynyt huomattavasti. Olen antanut pojalle myös helokkiöljyä ja suihkutellut silloin tällöin Humilacia. <br> <br>Kun päästämme Eemelin lattialle vapaaksi, se vilistää minkä jaloistaan pääsee. Eemeli on yllättävän nopea siili! Mielestäni se juoksee nopeammin kuin lemmikkikani. ;) Poika on kaikinpuolin aika vilkas vilistäjä, utelias ja pirteä niin luonteeltaan kuin tavoiltaankin. Ja kova tuhisemaan. :D Sylissäkin se tykkää olla ja nukkua, antaa silittää joka paikasta ja nuolee orjiensa käsiä aivan villinä. :D <br> <br>Toistaiseksi Houston we don't have a problem. :) Eemeli on ihana pikku siili ja täytyypä tähän vielä todeta että kyllä se on meidät tavoilleen koulinut... ;)
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 01 Heinä 2006, 16:52

Sakari-Eno ihmettelee, miten siskon poikasetkin ovat jo painavampia kuin se itse ;-) Sakari on meidän pikkuinen, vain 315g.
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja Angunen » 01 Heinä 2006, 22:26

Memma, mitä Iida painaa tällä hetkellä?
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 01 Heinä 2006, 23:36

Voi kylläpä kuulostaa Eemeli kivalta pojulta! Tässähän tulee oikein ylpeäksi! :) Kyllä se siili orjansa koulii ja hyvät orjat vaikuttaa Eemeli saaneenkin. <br> <br>Iida on oikea pikku possu ja painaa tällä hetkellä aika paljon. 450g on varmaankin aika lähellä, en ole muutamaan päivään punninnut, koska silmäkin kertoo, että painoa on liikaa. Palloksi tyttönen tosin vielä pääsee hyvin. <br> <br>Näillä meidän neidellä on nyt mennyt sukset ristiin ja huomenna laitamme aidan väliin. Mitään tappelua ei ole tapahtunut vielä, mutta kiukkuiset puhahdukset teiden kohdatessa ovat lisääntyneet. Ruoka-aikaan kupilla kyllä käy tyytyväinen massutus eikä kumpikaan välitä toisen läsnäolosta. Uskon Iidankin pääsevän taas kunnon siilin mittoihin, kunhan loppuu mahdollisuus popsia mammansakin eväät. <br> <br>Sakari-enolle tiedoksi, että tässä suvussa hallitsevat mahtimatamit! ;) Mites sirkat muuten maistuvat vai eivätkö ollenkaan?
Memma
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 01 Heinä 2006, 23:50

Eivät maistu, valitettavasti :( <br>Pitäis joskus tehdä se lehtijuttu, josta puhuttiin. Ja muutenkin olis hauska nähdä teidän siilipalleroiset (tosin Sakke saattaa pelätä sukunsa isoja naisia). Oon heinäkuussa vähän huonosti Turussa, mutta elokuun alussa vois säätää sitäkin asiaa. <br> <br>Hassua, että Sakke on niin pikkuinen. Päästettiin ekaa kertaa Sakke kävelemään nurmikolle (viime kesänä se oli ulkona vain sylissä) ja pieni oli tosi innoissaan: tuhisi vimmatusti ja päästi lopulta aimokakan. Miehinen reaktio siis :)
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 07 Heinä 2006, 22:28

Kävinkin heti katsastamassa uudet kuvat. Kivoja olivat ja mukana oli monia sellaisiakin, joita en ollutkaan vielä nähnyt. :)
Memma
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 12 Heinä 2006, 21:35

Heippa vaahteramajan vauvojen omistajille. <br>Mä olen päivittämässä mun sivuille uutta osiota "maailmalla", jossa esitellään mun omien siilien jälkeläisiä. Olisi kiva, jos saisin teiltä vaikka kuvat Aatusta ja Eemelistä ja tietysti myös Iidasta. Myös pientä tarinaa kaipaisin, jossa lukisi mitä siilille kuuluu ja missä päin maailmaa ja minkälaisen orjan kanssa elelee. Olisi tosi kiva jos jaksaisitte kirjoitella. Myös rekisterinumerot siileistä ois kiva saada tonne sivuille. tarinat ja kuvat voi lähettää osoitteeseen tanja@ainutlaatuinen.net <br>kiitos kiitos paljon :) <br>terv. Tanja ja erityisesti isukki Görkkari
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Angunen » 31 Heinä 2006, 20:44

Siili95: Eemeli harrastaa myös tuota "heiluttelua" ja se tarkoittaa sitä että poika sukii itseään. Eemeli on pörhistynyt viime aikoina vatsanaluskarvoistaan kovasti ja pitää jatkuvasti huolta siitä, että "turkki" näyttää komealta - ympäristöllä ei sen sijaan niin väliä... Turhamainen tapaus. :D Tassupesullakin poikaa tarvitsee käyttää vain kerran tai pari kuussa.
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 09 Loka 2006, 17:47

Kasvattajamamma ja äiti onnittelevat Aatua, Eemeliä ja Iidaa näin päivän myöhässä, kun eivät koneelle eilen päässeet!
Memma
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 09 Joulu 2006, 19:59

Koskas Vaahteramajasta tulee lisää pikkuisia? Sakari toivoo saavansa lisää sisarenlapsia ;)
Ja mekin voitaisiin ehkä harkita sukulaisen ostamista meille... hih!
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja Turnitsi » 10 Joulu 2006, 00:11

Täältäkin terveisiä kaikille siileille! Meillä menee hyvin Karan kanssa, syö monipuolisesti, on vilkas ja antaa silittää jokapuolelta. Tyttö kyllä nukkuu tosi paljon ettei sitä näe iltaisinkaan hereillä. Mutta poikanen kun vielä on, niin kai se kuuluu ihan asiaan. Karalla on piikinvaihto käynnissä, mutta ei se onneksi mitenkään äreä ole. En ole saanut laitettua uusia kuvia galleriaan, koska kuvat mitä olen ottanut, niin ovat olleet liian isoja, enkä ole kerennyt niitä pienentämään. Mutta kuvia silti tulossa.
Turnitsi
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 11 Joulu 2006, 15:46

Vai enoa kutkuttaa saada lisää pikkuisia siskonlapsia? Heh. Enpä tiedä saavatko Iida, Eemeli ja Aatu enää sisaruksia (ehkä vielä kerran keväällä) mutta Iidalla on suunnitelmissa tehdä Bellasta vielä ylpeä isoäiti!

Kova vaiva päättää, ketkä kaksi lähtevät mukaan pikkujouluihin perjantaina. Onko Sakella toiveita kumman haluaisi nähdä Iidan vai Bellan?
Memma
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 13 Joulu 2006, 09:23

Jaa-a. Sakke ehkä toivoisi näkevänsä Bellan, koska Bellan kanssa tuli silloin pikkuisena Puutorilla nökötettyä rinnakkain :) Voih, muistan vieläkin ne kaksi pientä palloa aivan liki toisiaan!
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 13 Joulu 2006, 09:26

Kuinka paljon pikkuijouluihin muuten tulee porukkaa - onko sulla mitään haisua asiasta?
tanjakuu
Member

Seuraava

Paluu Siilien kuulumiset