Kummia unia..

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja emulis4 » 13 Tammi 2007, 23:15

<em>
Näin viime yönä unta Mariannen/Kiken Elviksestä. Kävin katsomassa tätä ihanaa siiliä Kiken luona. Siili oli aivan valtava, ison kissan kokoinen ja painoi yli kolme kiloa. Elvis oli niin iso, etten meinannut jaksaa nostaa sitä ollenkaan.

Lisäksi Elviksen piikit olivat kuin pehmeitä karvoja, eivätkä pistäneet yhtään. Silittelin sitä aivan innoissani ja halusin samanlaisen siilin itselleni :D
</em> Heh!Vähän hyvä juttu![kolme kilonen siili]
emulis4
Member

ViestiKirjoittaja emulis4 » 16 Tammi 2007, 19:35

Toivottavasti äskenen juttu ei ollu loukkaus = O.....
[ihan vitsillä tarkotin...]
emulis4
Member

ViestiKirjoittaja Indi » 17 Tammi 2007, 08:58

Itse näin aika outoa unta, en nyt muista tapahtumia, mutta Indi vain puri ja puri hurjasti kokoajan, aina kun sen herätti yms. o_O
Indi
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 17 Tammi 2007, 17:22

Poikasunet jatkuu:

Noniin... Tulin jostain kotiin, kun huomasin, että pöydän alla oli kolme pientä siilinpoikasta (Ilmeisesti unessa siili oli saanut olla asunnossa vapaana)! Yksi poikasista oli aivan pikkuriikkinen ja pitkulainen. Hätäännyin, enkä keksinyt muuta kuin vain hakea niille ruokaa. No käväsin sitä hakemassa, mutta kun tulin takaisin, oli jäljellä enää kaksi poikasta, ja yksi muovinen pieni selkäranka. Unessa "ajattelin" että siili oli haihtunut pois :D

Aamulla jo ihmettelin, että missä ne poikaset oikein on.
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 18 Tammi 2007, 09:20

No niin, eilen sain Ratamon ja tottakai näin itsekin unia siileistä... Sitä ei ilmeisesti voi välttää. ;)

Ensimmäiseksi olin unessa kotona. Koska Ratamon asunto on kaappi eikä hän ole tottunut sellaiseen (eilenkin meni vain yhden rampin ylös - syödäkseen), unessa siili kipitti jopa kolmanteen kerrokseen ja tuhisi siellä. Tuo ei ole oudoin kohta. ;) Jossain vaiheessa olin kaupungilla etsimässä siilille ruokaa ja mietin syökö se tyyliin lenkkimakkaraa. Pisteenä iin päälle toin kaverit katsomaan siiliä ja sitten esittelin, että tässä on Ratamo: minulla oli kädessä pienen pullan kokoinen valkoinen pehmolelusoikio ja sen yllä oranssi pehmolelumakkara. Ajattelin, että on vaikeaa mitata kuinka pitkä siilin pää ja häntä ovat ja ovatko ne tasapainossa keskenään eli yhtä painavia, mutta sitten keksin siirtää pehmomakkaran soikion päälle täysin symmetrisesti ja olin iloinen. Nyt minulla sitten oli täysin normaali siili. ;)

Huh näitä unia...
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 18 Tammi 2007, 09:24

Ai niin, lisäys: jossain vaiheessa Ratamo tunki vessapaperirullan sisään ja pääsi ulos sitten jotenkin kapeampana, tavallaan laihtuneempana aivan kuin rulla olisi ollut korsetti..
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja tapina » 18 Tammi 2007, 20:20

Täytyy kertoa tähän oma uneni. Olimme päivällä puhuneet marsuista, joita joskus olen myös omistanut, Puhuimme siitä kuinka montaa eri "versiota" niitä löytyy. No unessa olin sitten jossain ihme toimistossa, jossa oli nainen jolla oli kaksi siiliä juoksemassa pitkin huoneen lattiaa. Halusin tietenkin niitä ihailla ja silloin nainen kertoi toisen olevan PITKÄKARVAINEN ja jo melko vanha. Hän antoi minulle sen syliin ja siinä sitten sitä ihailin, nainen vielä kertoi, että oli pojan karvat päässeet vähän pitkäksi kun ei anna leikata. Otus muistutti naamastaan lähinnä siiliä, jolla oli isot mursun viikset ja mahan alla oli pitkät maata laahaavat karvat. Aamulla kävelessäni töihin muistin uneni...ikinä ei ole niin hauskaa ollut kävellä räntäsateessa pimeässä töihin. Vastaantulijat kyllä saattoivat hieman ihmetellä virnuiluani..
tapina
New member

ViestiKirjoittaja Marianne » 18 Tammi 2007, 20:28

Pitkäkarvainen siili olisi kyllä ... ihana :D
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja katariina_ » 25 Tammi 2007, 18:06

Viime yönä näin unta että äiti ja iskä olivat ostaneet minulle yllätykseksi siilin. Se laitettiin todella isoon ja mustaan häkkiin. Olin vaan että jaha (mikä minua ihmetyttää, olisin oikeasti varmaa hemmotellu sen piloille heti ekana päivänä ;D ) Seuraavana päivänä kun otin siilin käteeni niin yhtäkkiä se hajaantuikin 4 osaan joista tuli vauvasiilejä. Ja vielä ne 4siiliä jakaantui yhtiin osiin ja sain siis 8siiliä. Ne 8siiliä kasvoivat melkein heti aikuisiksi ja 2niistä oli Egyptiläisiä pitkäkorva siilejä. Päätin että otan ne Egyptiläiset pitkäkorva siilit lemmikikseni. Heräsin siihen enkä siis tiedä mitä niille muille siileille tapahtui.. :)
katariina_
New member

ViestiKirjoittaja Miiy » 25 Tammi 2007, 23:07

Ameebasiilejä... jännää. :j
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 05 Helmi 2007, 15:05

Siiliunia, osa 2.

Näin tässä pari yötä sitten unta, että minulla oli neljä egyptiläistä pitkäkorvaa. Paimensin niitä rapussamme. Oli emosiili, isäsiili ja kaksi poikasta. En ollut unessa varma olivatko ne minun, mutta pidin niitä ominani. Ne livat ruskeita. :)
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Touko » 05 Helmi 2007, 20:10

Mäkin olen nähnyt outoa unta:
Tulin huoneeseen jossa minun siilini on ja sitten huomasin että juoksupyörässä oli kaksi siiltä.(naaras ja minun Touko-siilini)
Menin katsomaan lähempää ja näin siilin poikasia.....sitten heräsin.....
Touko
New member

ViestiKirjoittaja MariK » 14 Helmi 2007, 19:10

Kerron äitini unen, jonka hän kertoi nähneensä viime yönä:
Äiti oli nähnyt sellaisen rantapallon kokoisen siilin, jolla oli ollut ikäänkuin kanin karva sekä puolen metrin pituinen häntä, jonka päässä oli tupsu. Oli ollut hassun näköinen, eikä äiti ollut lopuksi ihan varma, oliko se siili vai joku muu otus :), sitten siinä vieressä oli tavallisen näköinen siilivauva ja tämä oudompi siili juotti sitä tuttipullosta :D
MariK
Member

ViestiKirjoittaja MariK » 23 Heinä 2007, 10:57

Näin painajaista! Siileille oli järjestetty juoksu- ja estehyppy kilpailut. Ekana päivänä menin vain katselemaan kun siilit pomppivat aidatussa alueessa. kaikki meni hyvin ilman kommervenkkejä. Seuraavana päivänä otin siilini mukaan jospa vaikka sekin osallistuisi kilpailuun. Apua! Aitauksessa juoksenteli koiria siilien joukossa ja valloilla oli epäjärjestys.(tä on ihan kamalaa kerrottavaa):siilit olivat palloina, osa kuolleita ja ihmiset leikkasivat niitä halki(en vaan tiedä miksi)!!Raivostuin ja heittelin tavaroita ja huusin täyttä kurkkua että kuinka ihmiset voi olla noin julmia!! Siinä hötäkässä en muistanut katsella oman siilini perään joka kauhukseni oli livistänyt! Aloin hysteerisenä etsiä sitä paikasta toisensa jälkeen. Sitten näin kojun jossa röhnötti suuri koira ja sen vieressä tonki tavaroita siili. Nappasin sen ja totesin ettei ollut kyseessä oma lemmikkini, sillä oli punaiset piikit ja valtavan kokoiset silmät. Itkin koko ajan. Sitten joku paikan järjestäjistä ehdotti että otan sen. En suostunut, mutta perhekin alkoi myötäillä sitä ehdotusta. Lopulta tuloksettoman etsinnän jälkeen sain tämän punaisen siilin kun oma ei löytynyt, mutta itkien sieltä pois lähdettiin väärä siili kainalossa.. Toi oli ihan järkyttävä uni! En tiedä olisiko kannattanut kirjottaa sitä edes palstalle mutta unihan se vain onneksi oli!Huh..
MariK
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 23 Heinä 2007, 14:00

Minulla on usein sellaisia unia, että palaan tuffareilta muutaman ylimääräisen siilin kanssa, jotka ovat vaan tarttuneet mukaan. Sitten vaan etsin niitä lopun unen ajan.
Soili
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu