Eli voiko siili syödä popcornia?[TIETYSTI ILMAN SUOLAA JA RASVAA!]
Kiitos jo kaikille etukäteen!<em>Tolla isolla tekstillä ei oo mitään virkaa,kokeilin vaa = ]</em>
Ei. Jos haluat antaa sille herkkuja, kokeile pähkinää (ei hassel) tai jotain mehevää herkkuruokaa. Jotkut syövät keitettyä/paistettua jauhelihaa. Kun siis siilistä ei tarvi tulla ihmistä.
Itse en siis ainakaan antaisi, herkkuna käytän jättiksiä.
Ehkä ei äänestetä, mutta itsellä olen huomannut että ne kuorenpalat saattaa jäädä hampaisiin, mutta siilillä on niin pienent hampaat.....Kuitenkin ehkä turvallisinta on antaa noita tavallisia herkkuja
Miksi antaa jotain arveluttavaa kun on paljon turvallisempia ja terveellisempiäkin vaihtoehtoja?
Itse olen joskus saanut popcornista kunnon haavan ikeneen kun kuori viilsi, siksi en itsekään tykkää syödä poppareita. (Eikä tulisi mieleen antaa eläimellekään).
Eipä joo tehdä äänestystä, mutta suoraansanottuna kuulostaa tyhmältä koko poppareiden syöttö siilille.
Tosiiankin, mitä järkeä? Ja oma veikkaus on, että siili ei kuitenkaan söisi vaikka sille tarjottaisiin. Anna raakaa maissia jos on jotain pakko antaa, siitähän se popparikin tulee
Hei!
Haluaisin ihan vaan itseni takia tietää, miten saa tehtyä poppareita ilman rasvaa?
Mielellään söisin itse herkkuna (kun yritän saada muutaman kilon pois) mutta ilman rasvaa?
Siilille en kyyllä antaisi.
Kerran meidän Ava löyti mun juustosnacksipussin ja alkoi himoiten niitä mutustelemaan, mutta sen jälkeen pussukat on pidetty piilossa...tai oikeastaan kaupassa = )
Minäkään en varsinaisesti näe syytä miksei pikkupalaa siilile voisi antaa, mutta toisaalta en kyllä näe syytä siihenkään miksi siilille niitä pitäisi antaa kun ne eivät varsinaisesti sen ruokavalioon kuulu.
Mukavampi herkku siilin mielestä olisi takuulla vaikkapa oikein pulska matonen