Joo mulla on kanssa kilpikonna niin tekee kyllä tosi pahaa kattoo, ku jossain syödään niitä..ja ilman muuta on "ällöä", jos kerran siilejäkin syödään..Mutta niinhän se on että maassa maan tavalla, ja voihan noita syömisjuttuja boikotoida niin ettei itse syö kyseisiä elukoita. En ole itse vegetaristi, mutta pyrin syömään paljon kasviksia lihan sijaan. (Kiitos ystäväni valistuksen
)
MUTTA niin "härski" luonne olen silti, että jollain tavalla mua kiinnostaa eri kulttuurit ja perinteet jne. joten haluan kyllä tietää asioista..vaikka se pahaa tekeekin, mutta oppiipahan katsomaan maailmaa eri kulmista ja muiden silmin.
Siltikin, mielestäni kyseisten ohjelmien pitäisi tulla ensinnäkin myöhään illalla ja toiseks niissä pitäisi olla joku varoitus alussa, että ohjelma sisältää sitä ja tätä. Madworldissa ainakin sensuroitiin kohta, jossa koira tapettiin ja sen jälkeen syötiin..Ei ollu kuulemma kaunis näky.
On sekin muuten hassua, että meidän siileille kasvattamat ötökät ovat jossain paikoissa suurta herkkua ihmisten kesken..Munkin kaveri maisto "jauhomato" koppakuoriaisia kerran, ei kuulemma ollut herkkua