Moi.
Asun Helsingin lähellä Nurmijärvellä Klaukkalassa Olen 13 vuotta ja saan Tenho siilin kohtapuoliin kunhan olemme saaneet rakennettua siilin kodin valmiiksi. Kävin juuri kävellen eläinkaupassa =D Ostin Tenholle valmiiksi jo asumuksen, pienen pallon ja leikkasin tänään vanhasta fleecestä ison palan Tenhon asumukseen. Muita lemmikkejä minulla on neljä Kaksi leopardigekkoa, yksi parta-agama ja aussi ja kohta tietenkin pieni Tenho poika Olen pitkään haaveillut siilistä varmaan n. vähän yli vuoden. Kaikki tämä alkoi siitä kun näin yhden henkilön jolla oli pieni siilejä ja menin tietenkin heti kyselemään häneltä niistä ja sain selville, että ne olivat Afrikkalaisia kääpiösiilejä. Menin googleen ja laitoin hakusanaksi Afrikkalainen kääpiösiili ja sieltä sitten löytyi monta monituista sivua Siitä sitten alkoi haaveilu saada siili. Toivoin jouluna siiliä tai siihen rahaa ja synttärilahjaksikin siiliä, mutta vastaus oli ei aina. Mutta nyt suunnilleen viisi päivää sitten soitin äidilleni joka oli Tunisiassa ja kerroin, että Tenho siili etsii kotia ja siilejä joutuu yleensä odottamaan sellaisen saantia, mutta vastaus oli taas ei. Kun he tulivat kotiin iskäni tuli kysymään, haluanko minä todella siilin ja vastasin joo. Siinä hetken keskusteltuamme hän lupasi, että saan siilin. Siinäpä sitten hypin onnessani D Ja nyt kohta saan sen asumuksen valmistuttua DD !
Tälläinen oli minun tarina