Miten tutustun siileihin?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Miten tutustun siileihin?

ViestiKirjoittaja LauraV » 07 Kesä 2007, 22:28

Olen puolitoista vuotta harkinnut siiliä perheenjäseneksi ja viime aikoina olen ottanut oikein rosissani kaikista asioista selvää kuten ruokinnasta,sairauksista,kustannuksista ja kaikesta muusta mitä pitäisi tietää.Tunnen olevani valmis siilin omistajaksi mutta olisi mukava nähdä siilejä ihan käytännössä kotioloissaan.Onko tuffareille mahdollista osallistua vaikkei omistaisi siiliä ja kuuluisi yhdistykseen?Ja onko mitään muuta mahdollisuutta päästä seurustelemaan siilien kanssa,esim.paikkakuntakohtaisia (asun Helsingissä) tapaamisia omistajien kesken?Ystävälläni oli siili muutama vuosi sitten ja silloin tarkkailin sen vipellystä,pidin sylissä ja syöttelin matoja mutta nyt kun oma siili on konkreettisempi unelma,olisi hauskaa päästä seurailemaan niiden menoa ettei ole ihan sormi suussa kun oma siili joskus tulee.:)
LauraV
New member

ViestiKirjoittaja Memma » 08 Kesä 2007, 10:52

Kasvattajat linkistä löytyy paikallisten kasvattajien yhteystietoja. He ottavat ihmisiä mielellään kotiinsa tutustumaan siileihin ja auttavat kaikissa siileihin liittyvissä kysymyksissä. Lisäksi 30.6.-1.7. on Jyväskylässä Petexpo, jossa myös siilit ovat paikalla. Siellä pääsee niihin myös tutustumaan.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 08 Kesä 2007, 20:41

Pääkaupunkiseudulla on myös oma Pääkaupunkiseudun Piikkipallot, jonka tapaamisia järjestetään aika ajoin pääkaupunkiseudulla. Sille on oma topic täällä jossain Siiliyhdistyksen foorumin kätköissä. (Haulla löytyy)

Ja Tuffareille voi tulla vaikkei siiliä omistaisikaan. Tosin ei-jäseniltä Tuffarit kustantavat 5e sisäänpääsymaksun.
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 08 Kesä 2007, 23:26

Tuffarit eivät itse asiassa ole avoinna ei-jäsenille. Jäsenen mukana tuleva yksi henkilö pääsee sisäänpääsymaksulla, mutta muuten kyse on yksityisestä tapahtumasta. Syynä on turvallisuusasiat.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 09 Kesä 2007, 11:32

Aijaa... Mulla on ollut sitten aina väärä käsitys. Anteeksi.
Olikohan noissa Pääkaupunkiseudun Piikkipalloissa muuten joku jäsenmaksu?
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Danja » 11 Kesä 2007, 21:29

Hei Laura, meille Malmille voi tulla tutustumaan Tähkä-siiliin. Lisätietoja voit pyytää osoitteesta: tanja.viinikainen@gmail.com
Danja
Member

Paluu Siilikeskustelu