Epävirallinen itä-Suomen siilikokous?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Marianne » 03 Heinä 2007, 13:34

Ehdottomasti, kera uuden siilisukupolven :)
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 03 Heinä 2007, 22:09

Meiltä löytyvät Siirin/Viltsun tytär Peppi ja Usvan tytär Saaga sekä heidän tyttärensä.
Itse muutan taas syksyllä Kuopioon, joten kuulunemme kohta Itä-Suomeen :)
Tarja T ja Siiri
Member

ViestiKirjoittaja pupunen » 04 Heinä 2007, 13:45

Meiltä ei löydy enää Mamman suvun jatkajia, mutta jos kokouksen suunnittelu ei veny monta vuotta, niin mammakin saattaa vielä osallistua. ;) Hän ilmoittautui jo puheenjohtajaksi vanhimman oikeudella. Aurora olisi myös kiinnostunut tapaamisesta, ja Mamman sekä Auroran lapsia on myös Itä-Suomessa.
pupunen
Member

ViestiKirjoittaja riisi » 04 Heinä 2007, 13:56

Itä-suomen kokous pitää kyllä ehdottomasti järjestää tässä kesän-syksyn aikana! Olisi ihana päästä tutustumaan saman alueen siileihin ja heidän orjiinsa :) varmasti saataisiin aika isokin kokous, koska nyt jo jonkin verran on jo siilistejä täälläkin :)
riisi
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 04 Heinä 2007, 21:29

Kuka innokas ryhtyisi järkkäämään asiaa? Vaikkapa heti alkusyksystä voisi olla sopiva ajankohta. Jos kellään ei ole parempaa ehdotusta, meilläkin voitaisiin kokoontuminen järjestää. Meillä on sen verran tilava talo, että kaikki Itä-Suomen siilistit ja siilit mahtuisivat hyvin. Onhan noita epävirallisia tapaamisia meillä jo pidettykin.
merjah
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 05 Heinä 2007, 08:26

Joensuu on miettinyt tapaamista, mutta Itä-Suomi voisi tehdä esim. Kuopioon tai Joensuuhun isommankin miitinkin?
Joensuussa on lisääntynyt siilien määrä roimasti viime kerrasta :D
Ja meidän Usvan ja Nenun jälkeläiset Nukka ja Pihla osallistuvat toki, mikäli ovat syksyllä voimissaan... ja Nukan jälkeläismäärä on melko roima, eiköhän niitäkin ole jo itä-suomessa??

Jos Merjah teille tosiaan mahtuu, niin mikä jottei siellä? Mun kyydissä pääsee Joensuusta pari siilistiä, ja siiliä... Alkusyksy (syyskuussa aikasintaan) sopisi myös minulle hyvin. Sillon ollaan Jojensuuss.
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja pupunen » 06 Heinä 2007, 13:56

Meilläkin toki voisi kokoustaa, mutta tilat on huomattavasti vaatimattomammat kuin Merjalla, eikä varmaan kovin iso tapaaminen mahdu. Lisäksi meillä on hurtta, ja moni on varmaan allerginen. Jos Merja vaan olisi valmis tapaamisen heillä järjestämään, niin olisihan se hienoa. Ruokapolitiikkaa varmaan voisi järkätä nyyttäriperiaatteella tai pienellä osallistumismaksulla, niin ei jää järjestäjän rasitteeksi se.
pupunen
Member

ViestiKirjoittaja Roosa » 06 Heinä 2007, 14:58

Kuulostaa hauskalta, Ulpukin pääsisi tapaamaan Mammaa! ja rökittämän Pihlaa.. :D Eli Marianne mie varaan näin alustavasti yhen paikan autosta jos tapaaminen järjestetään :)
Roosa
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 06 Heinä 2007, 22:24

Varovaisesti voisin ilmoittautua alustavasti mukaan, asutaanhan me jo parikymmentä kilometriä idempänä kuin viime tapaamisen aikaan :D Mukana tulee ehkä pikku siilistin alku.

Saattaisin saada mukaani tuolloin aidossa ja originaalissa epävirallisessa Itä-Suomen siilikokouksessa kuvatun videon.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 08 Heinä 2007, 12:53

Pidetäänkö sovittuna, että syyskuussa jonain viikonloppuna pidettäisiin tapaaminen meillä? Muistaakseni kuun puolivälin viikonlopun joudun uhraamaan opiskelulle, mutta näillä näkymin kaikki muut viikonloput ovat vapaita. Onko ehdotuksia sopivasta ajankohdasta? Mietitään sitten lähempänä kyseistä ajankohtaa tarkemmin tarjoilua yhdessä.
merjah
Member

ViestiKirjoittaja pupunen » 13 Heinä 2007, 15:01

Toistaiseksi kaikki viikonloput syyskuussa näyttävät yhtä hyviltä minun kalenterissani. :)
pupunen
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 05 Syys 2007, 09:13

Suunniteltu syyskuun tapaaminen siirtyy lokakuulle, sillä olen parhaillaan toipumassa ranneleikkauksesta. Lauantaina 20.10. olisi ensimmäinen mahdollinen ajankohta pitää meillä Itä-Suomen omia siilibileitä. Vai onko se jo liian lähellä Tuffareita? Laittakaahan täällä suunnalla asuvat ehdotuksia ajankohdasta ym. vaikka sähköpostilla. Ottaisin mielelläni jonkun Kuopiossa asuvan kaveriksi tarjoilua suunnittelemaan (Pupunen?, Riisi?).
merjah
Member

ViestiKirjoittaja pupunen » 06 Syys 2007, 20:10

Katsohan, ensimmäisen kerran kuukauteen kävin palstalla, ja satuin jopa tämänkin huomaamaan.
Mulle ei ajankohdalla ole mitään suurempia välejä, kun suurella todennäköisyydellä en tuffareillekaan ole menossa (riippuu tietysti missä ne on, en ole yhtään perehtynyt taas mihinkään...)
Minusta tapaamisen pöperöt voisi hyvin hoitaa nyyttäriperiaatteella, sovittaisiin vähän etukäteen kuka mitäkin tuo, niin ei tarvitse Merjan kaikesta huolehtia. Toki voin tulla auttamaan, joskin olen ehkä maailman huonoin kokki... :D

Edit: nyt tiedän milloin ja missä tuffarit on, voi olla, että tuo ajankohta on tuffareille menijöiden mielestä vähän turhan lähellä, ainakin niille jotka tulevat kauempaa. Tietysti voisit laittaa vaikka ehdotuksia sinulle käyvistä viikonlopuista tässä joulun alla, ja jokainen kiinnostunut voisi sitten kommentoida milloin pääsisi, ja katsotaan sitten minä päivänä olisi eniten tulijoita.
pupunen
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 07 Syys 2007, 09:29

Minusta tuo lokakuu olisi kuitenkin parempi kuin marras-joulukuu, jolloin on pikkujoulu- ym. kiireitä itse kullakin. Eli 20.10. tai 27.10. sopisivat meille, mutta tuo 27.10. on vain viikkoa ennen tuffareita. Laittakaahan ehdotuksia ajankohdasta tai tarjoiluista! Tuo nyyttäriperiaate voisi tietenkin olla yksi vaihtoehto. Tai sitten niin, että minä hankin tarjottavat pientä maksua vastaan.
merjah
Member

ViestiKirjoittaja pupunen » 12 Syys 2007, 17:38

Mulle käy näillänäkymin kumpikin päivä. Tuo 20.10 on syyslomalla, joten ihan satavarma en ole, jos mies sattuu lomia saamaan, josko lähdettäisiin jossain pyörähtämään.
Myös eväspolitiikasta mulle käy sekä nyyttärit että tuo toinen optio, mulle se syöminen ei oo niin justiin. :)
En oo menossa tuffareille, joten siinä mielessä tuo päivä ei vaikuta mulla siihen ollenkaan. Oisko muita tulossa?
pupunen
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu