Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 06 Elo 2007, 06:54

Möö!! Mä olen Anni ja minä en vielä varsinaisesti kuulu teihin onnellisiin siilin omistajiin mutta siinä talven-alkukevään välillä minusta tulee!!! Kysyisin: Pystyykö siili menemään kunnolla putkesta jossa on liukumäen muoto..???
Piikkipallero96
Member

ViestiKirjoittaja halla » 07 Elo 2007, 21:49

Heipä hei,

olen Heidi, 26-vuotta ja asun Helsingissä mieheni ja poikani kanssa.
Olen tätä palstaa jonkinaikaa sivusta seurannut.
Koko elämäni olen puuhaillut eläimien kanssa, pojan allergian takia meillä ei enää ole koiria, eikä tällä hetkellä ole muitakaan eläimiä.
Suhtauduin mielenkiinnolla koirien jalostusasioihin, joten eiköhän sama jatku siilienkin kanssa;)
halla
New member

ViestiKirjoittaja Kutri » 08 Elo 2007, 12:49

Heissulivei..=)

Nimeni on Katriina ja olen 23-vuotias. Asun mieheni Jussin (24v) kanssa Tampereella, rivitalossa. Omistamme 12-vuotiaan maakilpikonnan, Nupun. Siili-vauvaa meillä ei valitettavasti vielä ole mutta haku on kuumeisesti käynnissä ja montaa kasvattajaa olenkin jo ehtinyt "kiusaamaan" sähköpostin muodossa. Olen myös varauslistalla.. =)
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Varjorouva » 23 Elo 2007, 23:03

Moikka :)

Kerrotaanpas nyt vähän taustoja. Nimeni on Heta ja ikää on 25 vuotta. Perheeseen kuuluu mies, 5-vuotias poika, pitkäkarvaiset kissat Rölli ja Fernando, sekä ihana albiinosiili Nilli <3 Majaa pidämme Hyvinkäällä.

Nilli, oikealta nimeltään Ainutlaatuinen Kiara, saapui meille viikko sitten Espoosta ja ikää neidille on kertynyt kohta 4 kk. Edellinen omistaja joutui luopumaan Nillistä, joten hurmuri päätyi sitten meille.
Varjorouva
New member

ViestiKirjoittaja Aurora » 25 Elo 2007, 12:11

ichico mä oon vasta syyskuun loppu puolella 11W ja oon omistanu siilin ny varmaan yli 5kk ja suffelilla sekä mulla on vahva side toisiimme eli ihan hyvin voi nuoretkin siilejä hoitaa(onneksi) vaikka opiskelijoita ja aikuisia oon tällä fooriumilla nähny
Aurora
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 28 Elo 2007, 09:14

Onhan täällä aikuisia ja lapsia, mutta ei minun mielestäni mitään riitoja ole ollut, pikku kinoja vain. Mutta kyllä aika rientää, minäkin olen kohta ollut täällä kaksi vuotta! Ja Pippuri on puolitoista. Silloin kun sain Pipun olin.. hmm, 10 ja parri kuukautta, kai. Ja nyt olen 12. (pientä offausta, mut minkäs teet :D)
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 28 Elo 2007, 14:37

Vähän ot, mutta määkin oon ollu jo "melkeen" 4vee täällä rekkaroituneena. Siihen tietenki se aika kun muuten vaan lueskelin.
Joten olin jotain 10-11 kun tulin :D
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 28 Elo 2007, 18:44

En muista, milloin oon viimeksi päivittänyt mun tietoja ja tilannetta, mutta oon siis tällä hetkellä 16-vuotias, asun Helsingissä ja käyn lukion ekaa. Asuin ennen Kotkassa, jossa pikkusisko ja vähän äitikin hoitavat jouluaattona 2005 syntynyttä Tähtimeren Helmi-siilineitoa :) harmittaa, että itse näen nykyään Hemppua niin harvoin =(
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Simutar » 31 Elo 2007, 13:51

En nähny omaa viestiäni täällä joten joko oon sen missannu tai en oo ees kirjoittanu..mutta kuitenkin: Olen Tiina, 23 vuotta vanha ja asuinpaikkana Lahti. Koulutuksena lastenohjaaja, mutta aloitan eläintenhoitajan opinnot ensi maanantaina. Omaa siiliä ei ole, mutta selässä kylläkin musteversio.. :oD
Simutar
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 01 Syys 2007, 14:52

Hei kaikille! Olen liittynyt siilifoorumiin vasta vähän aikaa sitten, siilihulluuden vallattua minutkin. :)
Olen opiskelija Vantaalta missä asun äitini ja kahden koiran kanssa. Opiskelen Ressun lukiossa, jonka jälkeen suuntaan Eläinlääketieteelliseen.
Oma siili on varattu, ja jos kaikki hyvin menee saan pikkuiseni marraskuun lopulla. :) Kovaa vauhtia rakentelen siilikaappia ja eka satsi ruokiakin lähti eilen tilaukseen.
Tämä foorumi on aivan ihana ja tärkeä paikka lukea siilitietoa ja vaihtaa kokemuksia muiden siilistien kanssa, kiitos kaikille ylläpitäjille!

- Laura
(www.rakssharqi.net)
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Parvies » 01 Syys 2007, 15:29

Heippa!Minulla on kani,mutta en omista siiliä mutta ehkä joskus haluaisin =)Olen 11v ja nimeni on essi.meidän perheeseen kuuluu iskä äiti ja minä-itse ja Meidän pikku leevi kaniini.leevi on leijonanharjas kani ja se on albino:)
Parvies
New member

ViestiKirjoittaja Suskuti » 23 Loka 2007, 19:32

Olen Susanna ja omistan Afrikkalaisen kääpiösiilin. Olen omistanut vasta n. pari kuukautta ja nimekseen tämä siiliherra on saanut Nuuhku. Nuuhku on löytöeläin, jota entiset omistajat eivät olleet hakeneet eräästä eläintenturvakodista. Sitten me haettiin Nuuhku. Nuuhkun ikää emme tiedä, mutta ei Nuuhku kauhean vanhalta vaikuta.. :)
Suskuti
New member

ViestiKirjoittaja Tanjuk » 23 Loka 2007, 20:41

Pitäisköhän minunkin:)
Eli 30v ensihoitaja/puuseppäopiskelija/kolmen lapsen äiti Turusta ja ylpeä siilien omistaja!
Meillä siis asuu vv-Aku, joka on vielä aika vaavi:) Aku on suolahden siilejä ja aivan valloittava persoona! Ja toisenkin siilin hankimme, ainutlaatuinen Suhonen muutti meille joku viikko sitten kun entinen omistaja ei voinut häntä pitää. Susse on n.8kuinen tumma kaunotar:)
Haaveissa on vielä saada joskus EP.
Meiltä löytyy myös gerbiilejä ja Iines-nelivarvaskonna.
Tanjuk
Member

ViestiKirjoittaja HeKa76 » 28 Loka 2007, 15:03

Moi,
olen Heli Kautto Haapajärveltä (160 km Oulusta alas päin), asustamme mieheni Jannen, sekä tyttäremme Jessican 4v ja poikamme Akin 9 v kanssa rivitalossa.
Tänään meillä kävi pieni tuhisijä Merlin kyläilemässä ja kyllähän se pisti kallistumaan sille puolelle, että meillekkin tulee siili :D
Lapset haluaisivat ehdottomasti albiinon, itse ottaisin ehkä tumman siilin..
Jotenka listalle ollaan tulossa :)
Onkohan minkälaiset jonot..? Entä värivalikoimaa..?
Olenkin laittanut kysymyksiä palstalle ja kiitos vain saanut vastauksiakin!!
t. toivottavasti kohta siilillinen..
HeKa76
New member

ViestiKirjoittaja Touhutti » 16 Joulu 2007, 22:18

Heips kaikille!
Nimeni on Petra ja asun Nokialla.Sain 2 kk sitten oman siilin,Touhun.Olen 11,ja Touhu n.3 vuotta.Ostin Touhun Suomen siiliyhdistyksen kautta ja Touhu oli edellisessä kodissaan erakoitunut.Touhu on ollut sylissä melkein joka päivä,mutta silti se tuhisee minulle.Eiköhän tässä ollut jo tarpeeksi.
Touhutti
New member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu