Tuolla se koisii.
Illalla kotiin saavuttua Randa sai vähän aikaa nuuhkia uusia tuoksuja sängyllä ja kiipesi lempipaikkaansa mun leuan alle.. Muuten kiva mutta taisi itsekin pelästyä rohkeaa toimintaansa ja tuhahti ja nosti piikit pystyyn mun kaulaani vasten.. Siinä sitten maattiin jumissa jonkun aikaa
Napsi Randa tyytyväisenä muutaman elävän jauhiksenkin. Ja mä näin niistä pirulaisista painajaisia koko yön..
Laitoin palleron nukkumaan tutun fleecensä kanssa kaapin ylimpään kerrokseen eli makkariin. Näytti pitävän fleecetäytteisestä laatikkopesästä ja sinne jäikin lopuksi iltaa ja yötä. Kaksi kertaa laitoin ruokaa kuppiin makkarin viereen ja molemmilla kerroilla meni kaikki sirkat ja jauhikset. (toisella kertaa jopa minun nähteni kun heräsin äänekkääseen maiskutukseen).
Luulen ettei se käynyt vielä muissa kerroksissa koska niissä ei ole jälkeäkään ja olisin kuullut kun makoilin sängyllä puoliunessa. Eiköhän tänään sitten uskalleta rampeillekin ja ihanille hiekkalaatikoille
'Viimeistelin' siilitaloa eilen klo12-21.00 tauotta ja yöllä en nukkunut kuin muutaman tunnin kun toivoin näkeväni pikkuisen ensiaskeleet uudessa kodissa.. Tosiaan kaappi on sänkyäni vastapäätä joten voin häiriköimättä siinä makoilla ja tarkkailla. On vain aika vaikea nähdä pimeässä mitään..
Nyt yritän saada jonkinlaisia kuvia galleriaan uudesta kaapista!