Ai peijakas, mä en tätä huomannu ollenkaan vaan kirjoittelin Nirpun kuulumisiin kuvitellen sen olevan hyväkin idea, kun vanhojen kuulumisista puhuttiin... No, sieltä voi lukea, tai sitten taidan joutessani toistaa itseäni.
Iiris-mamma tuli meille siis öö... joulukuussa 2003, syntynyt on keväällä 2003, mutta vanha harppu porskuttaa vielä entiseen tapaansa! Esikoislapsetkin täyttävät jo kohta 4v.
Pieniä kiusoja on tullut iän myötä, lähinnä rinnan tuumori, joka tosin on ollut jo ainakin 2v, pikkuhiljaa on kasvanut ja on nyt n. sormenpään kokoinen. Eläinlääkäri arveli, ettei patti Mammaa vaivaa ja nukutus on isompi riski. Eikä tuo tosiaan ole tainnut vaivata! Suupieleen tuli toinen patti tässä vastikään, mutta siitä valtaosa karisikin pois pian, eli selvittiin siinäkin säikähdyksellä. Hampaat on vielä olleet hyvässä kuosissa, oral sensitivejä työstää edelleen iltapuhteikseen.
Sama vanha mamma dumbokorvineen se on edelleen, vanhuuden kärttyisyyttä vaan on havaittavissa, mutta ei pätkääkään periksiantoa mitä reviirin puolustamiseen tulee.
Sitten meillä asuu toinen tyttö, Aurora, joka syntyi 01/2006. Aurora ei ole sairastellut onneksi vielä ollenkaan. Luonnetta tytöllä piisaa ja sotkeekin ihan eri mittakaavassa kuin mamma.
Siilien lisäksi kotosalla asustaa aviomies Mikko 30v (naimisiin mentiin viime kesänä) ja jackrusselinterrieri Rocky kohta 6v. Mä olen siis pienen koiran ilkeä äitipuoli.
Keväälle taitaa olla tulossa laajennusta perheeseen...
Opinnotkin on jo hyvällä mallilla, viides vuosikurssi lääkistä menossa ja tällä hetkellä olen myös osa-aikaisesti töissä psykiatrialla. Siinäpä mun elämä päivitettynä viimeisten vuosien osalta.