Me ollaan semi-vanhoja, joten kommentoin nyt kun osui silmiin tämä. Enää ei tule palstaa luettua läpi joka päivä, joten kommentointikin on vähentynyt, ja nykyään ei meinaa uskaltaa avatakaan tätä keskustelupuolta kun aina on joku tuttu siili kuollut -kuvat olen kyllä tainnut käydä säännöllisesti katsomassa aina kaikki mitä on lisätty.
Meillä asuu Rokkisiilin Albert, Jerryn veli, Sannan ja Elmerin poika joka täytti kolme tuossa syyskuussa. Ihana otus kerrassaan, ja vanhetessaan vaan paranee. Pikkuisena se oli ärhäkkä, mutta nyt se on mamman oma mussu Albert on ollut terve ja hyvä siili, hyväruokainen mutta ei ahne, ja meidän perheen atleettina se pysyy myös hyvässä kunnossa. Ei pure ikinä, joskus vähän rähjää.
Albertilla on kahdet poikaset, toisinaan olen haaveillut enemmistäkin (juuri siksi, että Albert on mielestäni täydellistä lemmikkisiiliainesta), mutta en ole jaksanut järjestellä asiaa. Samoin kimppatilausten järjestäminen ei enää ole jaksanut kiinnostaa, ja olen tilaillut vain Albertin tarpeisiin. Niin sitä into laantuu. Toisaalta oma into on laantunut siksi, että niinpä vain olen ajan myötä allergisoitunut Albertille, joten meillekään ei uusia siilejä tule. Toisaalta Albertista en kyllä luovu niin kauan kun hintana on vain oma terveys...
Eilen käytiin Rauliolla, kun Albertille on oikeaan etutassuun kasvanut sellainen kirsikkaluomen näköinen juttu. Joku kasvainhan se on, mutta kun se ei Albertia haittaa ja on pysynyt samanlaisena jo pitkään (aluksi luulin että se on rupi), niin täytyy tyytyä tarkkailemaan tilannetta, lienee hyvälaatuinen. Raulio sanoi, että onpa tosi kaunis ja terve siili ja kehui pitkäikäiseksi, mutta tässä topicissa sillä ei voi alkaa leveilemään, kun täällä ovat kaikki muumiot paikalla...
Itselle ei siviiliin kuulu mitään sen kummempaa kuin ennenkään, elämä jatkuu loputtomasti niin kuin sade.
Mutta olipa hauska kuulla muista. Toivottavasti seuraavat tuffarit osuvat niin että pääsen paikalle, nyt nämä syksyiset jäävät taas väliin, harmittaa oikein. Albert ei niitten päälle paljon ymmärrä, mutta orjat kyllä