Kohta on molemmat. Kalenteri lähtee itse asiassa huomenna painoon ja Silium tulee ihan just kans. Minä taittajana olen ollut hidas - on ihan yksinkertaisesti miltei 24/7 töiden parissa ja tehnyt näitä siilitaittoja aina 15 min kerrallaan jossain välissä... ja kuten jokainen taittotyötä tehnyt tietää, hommaan menee aika kauan aikaa. Ja en ole oikein uskaltanut jättää yöunia vähemmälle, koska mulla on masussa pieni kasvava ihminen, joka tarvitsee äidin unta. Mutta nyt ollaan jo voiton puolella ja totta tosiaan rakkaat siilien ystävät: maailmankirjat on niin sekaisin, että saatte sekä kalenterin että Siliumin ihan just käteenne.
Kalenterissa on: Salorannan Kyösti, Tiny Black Belladonna, Kissanlinnan Ukko, Eedenin Aramis, Yökankaan Arrakis, Tähtimeren Triton, Salorannan Hippu, Lyyli, Mimi Star, Tähdenlennon Ilta ja Herra Piikkiläinen. Jotkut kuvat olivat vähän pieniä, joten koevedoksen jälkeen saattaa tulla muutoksia (en tahdo kalenteriin yhtään kuvaa, joka on huonoresoluutioinen). Toivotaan, että näin ei käy, sanoin vain varoiksi.
Kärsivällisyyttä heimoveljet ja pahoittelut jälleen kerran!
Tanja