Kirjoittaja Vaaca » 20 Marras 2007, 16:29
Mä olin tottelevainen ja vaihdoin salasanat turvallisuuden vuoks ja sit en muistanu enää, et mihin sen vaihdoin... *nolo* Sain sit Marcinilta uuden salasanan, ni pääsen taas kirjottelemaan. =)
Huomasin jutun, ku olin kirjottamassa tänne Hipun horrostusyrityksistä, mut tässä tulee. Alla oleva on siis alunperin kirjoitettu 8.11. jo:
Mäkin kokeilin Hipulle noita lehtiä, mut hän tuntuu lähinnä pelkäävän niitä, kun ne rapisee! *hymy* Semmonen rapinan pelkääjä... Sanomalehteä kyllä rapistaa ja repii into piukassa, mutta ei kulkenu pariin päivään kotinsa yläkertaan ollenkaan, kun kakkoskerroksessa oli lehtiä rapisemassa... Voi pientä.
Meillä on nyt sit yritetty ns. horrostaa. Viime lauantaina tulin peli-illasta 1:n jälkeen yöllä kotiin ja ihmettelin, kun ei ollut ruokia syöty yhtään. Lämmitin jauhelihaa kunnon tuoksujen aikaansaamiseksi, silloin viimeistään Hippu yleensä ilmestyy esiin. Puuhasin rauhassa iltapesua sun muuta ja menin kurkkaamaan uudestaan, eikä vieläkään mitään. Siinä vaiheessa huolestuin ja kaivoin kaverin esille. Hippu nukkui hiekkalaatikossa, mistä saa onneksi kannen pois.
Kun ryhdyin kaivamaan Hippua esiin, hän kyllä vetäytyi kerälle, mutta ei edes tuhahdellut! Tavallisesti aina saa ainakin pienen tuhauksen, nyt ei mitään. Koko siili oli ihan viileän tuntuinen. =( Nenänpääkin oli siniharmaa.
Kaappasin Hipun syliin fleecekasaan ja lämmitin kauratyynyn lämpimäksi. Siinä sylissä jo Hipun selässä näkyi aaltoilua, raukkaparka yritti lämmittää itseään. Kauratyyny oli kyllä kova sana. Sen päällä Hippu viihtyi vällyjen välissä. Jauhelihatkin sain laittaa fleecen alle, kun häntä niin palelsi, ettei tullut edes syömään peiton alta.
Eilen päivällä sama tapahtui uudelleen. Olin päivän kotona ja huomasin, että Hippu oli hereillä yläkerran putkessa. Ajattelin hiukan seurustella ja otin Hipun esiin ja taas Hippu oli viileän tuntuinen! Tuhahteli kyllä, ettei ollut kai ollut niin pitkään kylmissään kuin la-yöllä. Mittasin kaapin lämpötilan, 24 astetta. Kai se on vaan vuodenajasta kiinni, kun kaapissa ei kyllä vedäkään. Hipulla on selvästi lämmin yöaikaan ja kun on liikenteessä, mutta nukkuessaan viilentyy. =(
Toivottavasti tällainen menee ohi, en oikeen saa millään paikkoja tän lämpimämmäkskään...
Ei muilla mitään vastaavaa oo ilmenny?