Juu näin juuri miten memma sano
mutta tervetuloa meitä tapaamaan kuitenkin ja vaikka siiliäkin esittelemään, jos siltä tuntuu. Puuh, oon ollu vaan töissä niin ettei oo nukkumaan ees ehtinyt, jotta sai sen lauantain ees vapaaks
mut nyt yritän tehdä sen aikataulun molemmille päiville, että on edes vähän osviittaa mihin aikaan kukakin on paikalla. Mitään toivomuksia (yhtä kokopäiväistä ilmotusta) lukuunottamatta ei ole tullut, niin teen sitten miten parhaalta tuntuu..
Tiina oli ainakin heti aamusta tulossa ja lafleur, mennään näillä kunnes aikataulu tulee
Noniin, eli messuthan on klo 08-19 molempina päivinä
Ja tällästä ohjeistusta:
lauantaina ja sunnuntaina eläimien kanssa paikalle tultaessa (myös näyttelyihin osallistuvien eläinten kanssa), sisäänkäynti on ovesta Eteläinen 2 eli pääsisäänkäynnin viereinen ovi (paitsi laamat ja alpakat pääsevät paikalle ovesta 4.2).
Ja koska ei olla laamoja eikä alpakoita, mennään siis eteläisestä ovesta 2.
4-hallin järjestelyihin liittyvä yhteyshenkilö (ns. kymppi) on ARJA SÖDERHOLM (Springerspanielit ry.), puh. 040 703 0351
Toki mullekin voi soittaa 0440707791 (varsinkin kulkulupia saadaksenne), mutta todennäkösesti oon yhtä hukassa, kun te kaikki muutkin
Tässä siis kaivattua aikataulua, napiskaa pian, jos on napistavaa, muuten mennään näillä.
Sitten tätä aikataulua:
LA: Olen itse koko päivän paikalla (ellen kuukahda jossain välissä yövuoron jäljiltä)
8.00 Miia (lähtee 17.00)
8.00 Heikki Jantunen (lähtee 17.00)
12.00 Tazze
Memma ja Paukapää JA TANJA saa tulla koska huvittaa (tulkaa pliide aikasin ja olkaa pitkään
)
Siinä olikin lauantain esittelijät, mikäli muistiinpanojani oikein luin.
Su:
8.00Laura Huovinen (koko päivä)
8.00 Tiina Kuuteri
8.00 Katri tyttärineen (koko päivä)
11-14 Anne57
12.00 Suvijohanna
12.00 Ama
15.00 Tiia
15.00 Ama
Eli tässä saapumisaikoja (saa toki tulla aiemminkin ja olla pidempään, jos jaksaa). Lauantaina on vähän hissummin esittelijöitä, mut eiköhän näillä pärjätä, jos jokanen jaksaa edes vähän pidempään olla
Sunnuntaina kulkuluvat saa Lafleurilta (voisit Laura laittaa puhelinnumeros tähän?)
joko nyt näyttää paremmalta?