Täytyy sanoa näin messujen jälkeen, että kaikkien niiden kokousten ja säätöjen jälkeen oli ihmeen huonosti järkätty koko messut.
Ensinnäkin parkkihallista ulos tullessa piti siilin kanssa kiertää KOKO MESSUKESKUS, kun ainoastaan pääovesta sai mennä muiden kuin koirien kanssa sisään. Niin ja autolla ei saa ajaa pääoven lähellekään. Ei poikkeuksia, vaikka vettä tuli kun esterin *****estä ja tuuli niin ettei tukka meinannu päässä pysyä. Sitten siilien majotus on papukaijoja vastapäätä kapean käytävän ääressä. Eli ei niissä kirkkaissa lampuissa, eikä ihmisten hälinässä ollut tarpeeksi stressiä siileille, vaan oli sitten vielä kaijojen kiljasut. Ennalta annetuissa ohjeissa oli, että paikalla täytyy olla 19.00 saakka. Seinällä sitten taas lukee, että muu osio sulkeutuu 17.00. Henkilökunnalta tiedusteltiin asiaa, eikä kukaan ollut oikein tietonen mistään. Lopulta soitettuani kennelliiton yhdyshenkilölle, selvisi, että tosiaan 17.00 sieltä kuuluu poistua. Myöskään koiranilman aikaan poistuessa ei saanut siilejä viedä takaovien kautta vaan taas piti koko rakennus kiertää.
Reippaan vuorokauden valvoneena ei oikein jaksanut enää naurattaa (työyö takana). Kunhan vähän saan unta palloon ja ajatukset kasaan, pistän kyllä palautetta menemään.
Varautukaa myös siihen, että kuten messujen tapaan yleensäkin, ruoka on yltiöpäisen kallista. Höyrytetty hodari itse lisättävin maustein oli 3,5e, limun kanssa 6,jotain euroa..
Mutta kivaa oli nähdä siilistejä pitkästä aikaa ja kiva, että kaikki tulivat sovitusti paikalle ja jaksoivat olla loppuun saakka. Varsinkin kun itse olin välillä ihan vetelä peruna tuolilla nurkassa, kun puhti loppu
Niin joo Royal Caninin pisteessä on messutarjouksessa kivan kokonen tuplapussukka kissanruokaa 5e, hyödyntäkää tarjousta!
Muuten ei oikeestaan ollut mitään eläin(no koiratavaraa oli eri hallissa)tavaraa myynnissä missään. Muutamia t-paitoja kyllä.