Hyvää uutta vuotta kaikille sukulaisille toivottaa Nalle ja orjat!
Mitä kuuluu muille sisaruksille? Meillä oli kiva joulu, Nallekin sai lahjoja..
Piikinlähtö oli silloin heti kun Nalle tuli meille mutta nyt on viikon ajan tuntunut että piikkejä lähtee samalla tavalla kuin sillon aluksi kun ajattelin että on piikinlähtö, karvaakin lähtee mun mielestä jonkin verran, en tiedä onko se kuvittelua..parina päivänä näytti iho hilseilevältä joten ajattelin että ehkä johtuu jotenkin siitä. Mitään paljaita kohtia ei ole eikä rapsuttelua mitenkään hirveästi mitä nyt ne normaalit rapsutukset. Laitettiin humilaccia aika runsaasti parina päivänä ja hilse tuntui katoavan. Ostettiin myös helokkiöljyä eilen, saa poika sitä sitten jatkossa ruoan sekaan vielä lisäksi. Toinen piikinlähtö ei pitäisi kyllä vielä olla..eikös se ollut puolen vuoden iässä vasta?
Muuten on mennyt kivasti, Nalle loikoilee joka ilta sylissä kyljellään ja venyttää itsensä pitkäksi ja laittaa koivet suoraksi kun hieron sitä massusta samalla kun se nukkuu..on se kyllä niin suloisuus silloin! se on meidän silmäterä, eilen mies mökötti mulle kun olen kuulemma kolme päivää jo putkeen pitänyt Nallea eikä hän ole saanut pitää tarpeeksi..
Äkkiä pitäisi saada tänne toinen siili, miehelle oma..
Eilen tuli uusi digikamera, tänään pääsen jo testaileen. Kohta satelee uusia kuvia galleriaan..