Siiliesittely Riihimäen Faunattaressa 5.4.2008

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Siiliesittely Riihimäen Faunattaressa 5.4.2008

ViestiKirjoittaja Tiina » 18 Helmi 2008, 23:00

Taas tarvittaisiin innokkaita siilien esittelijöitä. Maalis-huhtikuussa on Riihimäen Faunattareen suunnitteilla siilipäivä. Päivä olisi lauantai ja meidän itsemme valittavissa.

Löytyisikö innokkaita? Itse olisin mukana, mutta todennäköisesti ilman siiliä. Elmeri on jo yli 5 ja puolivuotias eikä Viivi ole enää hyvässä kunnossa. Elmeri on kyllä hyvässä kunnossa repalekorvineen, joten ehkäpä vanhuskin voisi vielä kerran olla näytillä. Muutama nuorempi olisi mukava saada mukaan. Mummo-esittelijän ja pappa-siilin lisäksi :D
Tiina
Member

ViestiKirjoittaja Tiina » 20 Helmi 2008, 13:13

No, eipä löydy paljon vapaaehtoisia...

Nyt yhdistyksen hallitusvaalien alla on ollut puhetta siilismin tunnetuksi tekemisestä. Ja keinoista, miten siilitietoutta voidaan lisätä. Ja vaadittu tietoa siitä, miten hallitus tulee asiaa edistämään. Minun mielipiteeni on, että hallitus ei kykene ilman jäsenistön tukea tekemään yhtään mitään. Meidän jokaisen jäsenen on kannettava oma kortemme kekoon eikä vain odotettava, mitä joku muu tekisi jotain.

Tekeminen kannattaa aloittaa läheltä. Esimerkiksi läheisestä eläinkaupasta, joka osoittaa kiinnostusta asiaa kohtaan. Minusta on ikävä vastata asiasta innostuneelle, että ei meiltä löydy kuin yksi siili ja esittelijä. Ei niistä aineksista oikein siilipäivää järjestetä.
Tiina
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 20 Helmi 2008, 13:36

Tiina: Olen samaa mieltä kanssasi. Tuo on harmillista että esittelijöitä ei löydy!! Ihmettelen oikein..
Itse tahtoisin ja toivoisin suuresti että pääsisin tuollaisiin tapahtumiin levittämään siilitietoutta. Tampereelta asti en kuitenkaan pääse tulemaan, toivon vaan että täällä tampereen suunnalla olisi joskus enemmän tuollaisia tapahtumia.

No niin kaikki siilistit siellä Riihimäen lähettyvillä, ilmottautukaas nyt Tiinalle! Varmasti joku päivä sopii jollekulle kun päivämääräkin oli itse valittavissa..mikäs sen parempaa? Näytetään nyt kaikille kuinka ihania vesseleitä nämä meidän siilit oikeen on ja tuodaan yhdistystä tunnetuksi..hep hop, liikkeelle kaikki! :)
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 20 Helmi 2008, 16:01

Laitanpa meiltä Riihimäen suunnalle muuttaneen siilin orjille sähköpostia. Eivät ehkä ole huomanneet tällaista mahdollisuutta.

edit:
Hei, ja muut kasvattajat myös! Jos matka on itselle liian pitkä, osallistukaamme tällä tavalla.
Tarja T ja Siiri
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 20 Helmi 2008, 17:39

Meiltä pääsee junalla suoraan Riihimäkeen. Voisin kyllä tulla Randan kanssa jos päivä sopii.
Randa kesti esittelyn maanantaina (n.3,5h) oikein hyvin. Se heräsi illalla ihan normaaliin aikaan ja antoi taas juoksupyörälle kyytiä :)
Itse tykkään kovasti kertoa ihmisille siileistä, ja tottakai on ihanaa kun omaa kullannuppua ihaillaan.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja tini » 20 Helmi 2008, 21:29

No, enköhän mäkin mukaan pääse. Otetaan joku äksyistä herroista mukaan mikäli naarailla on poikaset silloin :) Sais kyllä vähän uuttakin verta tulla mukaan. Vaikkakin esittely on ihan kivaa, niin kyllä alkaa pikkuhiljaa jo maistua puulta, kun lähes kerran kuussa ollaan siilien kanssa juostu jossain. Ja kyllä siilien ihailijatkin jo tunnistaa naaman, yksikin nainen tuli kertomaan, että hänen tyttärellään on seinällä mun ja Taian lehtikuva ;)
tini
Member

ViestiKirjoittaja kiag » 20 Helmi 2008, 22:14

Voishan tuo ihan mukavaa puuhaa olla mutta tommoset tapahtumat aina niin kaukana :<
kiag
Member

ViestiKirjoittaja Tiina » 20 Helmi 2008, 23:16

Nyt näyttää hyvältä! Minä lupaan järjestää kyydin asemalta ja takaisin asemalle niille, jotka tulevat junalla tai vaikka bussilla.

Olen ajatellut, että voisimme ottaa sellaisen kuuden tunnin session siellä eli aika olisi 10-16. Tuolloin on varmasti eniten ihmisiä liikkeellä. Faunatar on kolmostien vieressä olevassa kauppakeskuksessa.

Nyt sitten valitsemaan sopiva lauantai. Itselläni on ainoastaan 15.3. jo varattu. Faunatar esitti tuon lisäksi seuraavia päiviä 29.3.,5.4.,12.4, tai 19.4.
Tiina
Member

ViestiKirjoittaja Jessica » 21 Helmi 2008, 01:01

hei me tulemme yayahin kanssa mielellämme! jos vielä tarvitsee..? minulle käy kaikki muut päivät paitsi tuo 15.3. en ollut huomannu koko ilmoitusta. t-jessica k
Jessica
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 21 Helmi 2008, 01:13

Mulle toi 5.4 ja 12.4 kävisi parhaiten. On vaan pakolliset treenit kumpanakin 17-21 joten joudun lähtemään ennen neljää. Lisäksi lauantaisin on usein esitys, ja jos sellainen tulee niin minun pitää asettaa se etusijalle. Mutta näillä näkymin pääsisin kyllä.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Tazze » 21 Helmi 2008, 01:18

Uskoisin että me Luumun kanssa voidaan kanssa tulla ainankin kun näyttää että helsingistä olis matka seuraakin mahdollisesti tulossa.
Tazze
Member

ViestiKirjoittaja tini » 21 Helmi 2008, 06:24

Juu ja meidän auton kyytiin mahtuu kyllä helsingistä :)
päivistä en mee sanomaan mitään, kun on taas työvuorolistat vasta tulossa 6viikoks.
tini
Member

ViestiKirjoittaja Tiina » 21 Helmi 2008, 09:41

Tämähän nyt ylittää kaikki odotukseni! Ja mukaan mahtuu vielä, jos joku vielä haluaa tulla esittelemään siiliään. Onhan se hienoa, jos saadaan iso porukka kokoon, laitetaan koko ostoskeskus sekaisin!

Tila on mielestäni mukava, ulko-ovellekin on ihan reilusti matkaa, joten ei tarvitse pelätä, että siilit saisivat vetoa.

Olen laittanut listalleni nyt alustavasti seuraavat ihanat siilistit:
JPJP
Tapsu
lafleur
tini
Jessica
Tazze

Paikalle voi tulla vaikka vain tunniksikin, tarkoitus ei ole uuvuttaa ketään. Olen vielä jokaiseen yhteydessä sähköpostillakin. Ja laitan tännekin lisää tietoa, sitä mukaa, kun sitä saan.
Tiina
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 21 Helmi 2008, 10:03

No niin Tiina, katsopas nyt tätä meidän siilikansaa! Kyllä sietää olla ylpeitä kun tuollain heräsivät, ilmeisesti ilmoitus pompahti useammalle paremmin silmään kun nousi taas ylemmäs listalla. Tai mitä lie horrostamisyritystä on siilisteillä liikenteessä.. :) Kyllä se siitä kun vähän potkii! :D Pitäkää hauskaa munkin puolesta kun en täältä Tampereelta kynnelle kykene..
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Tiina » 24 Helmi 2008, 23:08

Laittakaapas minulle sähköpostiosoitteita, niin saan toimitettua teille tietoja siilipäivästä!
Tiina
Member

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu