Siilinne luonne?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Jessica » 04 Maalis 2008, 17:20

meidän yayah 3kk on utelias ja rohkea siili joka ei paljon palloile ja puhise. Sylissä tykkää olla ja vieressä nukkua, välillä neiti on aika itsepäinen jos johonki pitää päästä niin sinne myös mennään. ruoka maistuu ja yayah on varsinainen ahmatti :) yayah rakastaa aloveran tuoksuista huuhteluainetta jonka ansiosta se tekee vaahtiksia jatkuvasti jos jossain puhdas vaate lähellä. sen lempi paikka on avomieheni mahan ja käden päällä jossa se nukkuisi vaikka kuinka kauan. sosiaalinen siili on meillä , ei pelkää ihmisiä ja rohkeasti tutustuu jos joku tulee kylään. huomaan että on hyvältä kasvattajalta :)
Jessica
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 05 Maalis 2008, 16:15

Meillä on äiti ja poika jotka ovat täysin erilaisia. Äiti-Muska on erittäin sosiaalinen ja avoimen kiinnostunut kaikesta, juoksentelee perässä eikä hirveästi palloile ja puhise. Nukkuu mieluusti paidan alla vatsan päällä litteänä lättynä.

Pate-poika sen sijaan on aika arka ja säikky, useimmiten piikit karhakkana pystyssä. Jonkin verran se on kyllä reipastunut sinä aikan kun se on ollut meillä. Sylissä sekin kyllä nukkuu mutta ei levittäydy samalla tavalla kuin äitinsä :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 05 Maalis 2008, 16:25

Myös lokakuussa siilien taivaaseen muuttanut Muskan veli Harry oli erittäin sosiaalinen ja rento sylisiili. Sen uskalsi antaa vieraidenkin syliin, kun se ei puhissut eikä palloillut oikeastaan koskaan. Reviiritietoisena uroksena se ei sietänyt toisten urosten seuraa, mutta morsiamia se jaksoi piirittää kohteliaana herrasmiehenä tuntikausia ja lauleli joskus jopa äänensä käheäksi.
merjah
Member

ViestiKirjoittaja mumisti » 05 Maalis 2008, 21:20

Meillä vain yksi siili-neitonen, iältään pian 2vuotias.

Neito on niin äksy luonteeltaan kuin siili voi olla.

Nyt iän myötä on alkanut kyllä olemaan lempeämpi kaveri. Tulee orjansa kanssa oikein hyvin toimeen, nukkuvatkin välillä samalla pedillä.

Ava on erittäin utelias ja luulenpa, jos siileillä tehtäisinn adhd diagnooseja niin meidän neidillä se olisi.
Oven ollessa hiukankin raollaan neitonen karkaa omille teilleen, ja kyllä sitä on välillä etsittykin itku kurkussa vaikka mistä.

Ava on äärettömän kova likka kiipeilemään. Kiipeää mm- orjansa pedille.

Kerran neiti oli mun huoneessa(koska oli yö vieraita) ja yöllä heräsin siihen, että joku tepastelee mun päällä.
No avahan se oli. Oli päässyt pääsemään mun sänkyyn päiväpeittoa pitkin kiipeämällä, jonka olin heittänyt pediltä lattialle.

Ava on myös aika leikkisä kaveri....kuljettelee tavaroita sinne tänne.
mumisti
Member

ViestiKirjoittaja Wawa » 07 Maalis 2008, 17:33

Mitenkäs se sitä päiväpettoa pitkin oli päässyt? Aika taitava.
Wawa
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu