Olempa minäkin jotunut/saanut kokea siilinhampaat nahkassani tosin täysin vahingossa.
Wiljo rakastaa mun kainaloita...Erityisesti suihkun jälkeen ja epäilen syynä olevan deodorantti
Sen on aivan pakko päästä sylissä ollessaan vaahtistelemaan mun kainalot...Paidan päältä toki. Niinpä se kerran vaahtistelujen huumassa otti hampaillaan kiinni paidasta huomaamatta, että mun nahkat on kans välissä
Tuli pieni nipistyksen jälkeä muistuttava jälki, muttei sen kummempaa.
Mietin tuota, että mitä eroa sillä on, että nostaako siilin fleecen sisällä syliin vai hanskat kädessä? Minusta se on ihan sama ja Wiljon ollessa kiukkuisempi, käytän itse hanskoja jotka otan sitten heti pois Wiljon syliin saatuani. Tämä siksi, että poika palloilee nostettaessa ja sylissä avautuu miltei saman tien. Ja verrattuna eroon nostetaanko fleecen kanss vai hanskoilla, niin fleece jostain syystä pelottaa poikaa enemmän kuin hanskat ja avautumiseen menee kauemman aikaa. Hyvin on poika minuun jo tottunut ja rehellisyyden nimissä en uskonut kuukausi sitten, että tullaan näin hyvin jo juttuun. Wiljon ollessa hyvällä tuulella nostan käsin ja esmes kylvyssä käydään ilman mitään piikittelynsuojia