Kirjoittaja vinkka » 30 Kesä 2008, 10:27
Hei, laitan tämän opettavaisen tarinan nyt tähän jatkoksi, vaikka jo lyhyesti tuonne toiseen threadiinkin tästä kerroin.
Tilasin siis Reptilicalta jo useampi viikko sitten kasan purkkeja, ja aiemmin kaikki on siis sujunut muutamia pieniä viivästyksiä lukuunottamatta oikein hienosti ja toimitus on ollut todella nopeaa. Tällä kertaa tuli tilausvahvistus, mutta ei mitään muuta, ja päivien vieriessä edelleen mailiboksi ammotti tyhjyyttään. Tilanne ei ole tästä muuttunut mihinkään tähän päivään mennessä: purkkeja ei ole tullut, eikä minkäänlaista yhteydenottoa Reptilicalta kuulunut. Olen itse kirjoittanut useita maileja kyselläkseni paketista, mutta vastausta en ole saanut (aiemmin vastaus on tullut saman päivän aikana, ellei jopa saman tunnin aikana). Tänään katsoin tilitietoni Reptilicalta, ja sieltä näkyy, että tilaukseni on peruutettu, vaikka itse en sitä suinkaan ole peruuttanut!! Minkäänlaista yhteydenottoa en ole myöskään tuosta peruutuksesta saanut.
Ja rahathan on toki veloitettu luottokortiltani jo aikoja sitten, eikä tietenkään mitään ole palautettu. Tässä ei liene nyt enää muita keinoja kuin ottaa yhteyttä Mastercardille/pankkiin ja selittää tilanne ja toivoa että he korvaavat ja kovistelevat firmaa eteenpäin?
Olen jo pitkään aikonut tilata tuolta suomalaisesta nettikaupasta, mutta ajattelin että teen vielä tämän yhden tilauksen Reptilicaan jotta saan hyvityksenä roikkuneet eurot käytettyä hyödykseni... Kannattipa taas.