Kirjoittaja Natsuko » 15 Kesä 2008, 12:06
<strong>Anitta2</strong>
Kyllä tuollakin oli esittelyyn panostettu, siileille oli pöydät ja pientä "tarjoilua" ja lisäksi meille oli tarjottavat takahuoneessa. Niistä vaan ei juuri ehtinyt nauttia, kun sitten ei ollut ketään esittelemässä. Kerran kun käytiin vähän kahvia ottamassa, oli melkeen henkilökunnan oven takana jo pari kysyjää odottamassa. Enkä mä niitä soimaa, jotka ei päässeet paikalle hyvästä syystä (varsinkin, jos eivät missään vaiheessa edes olleet tulossa), vaan niitä, jotka ilmoittamatta mitään jäivät pois.
<strong>Wawa</strong>
Kyllä, se oli eilen. Keskustelussakin lukee 14.6. ja kalenteria voit katsoa ihan itse. Mun mielestä on tosi tyhmää (ja lapsellista) vedota unohtamiseen. Mikset merkinnyt päivää kalenteriin? Jos olit niin innoissasi tulossa, niin kai olisit voinut nähdä sen verran vaivaa? Tai mikset tarkistanut päivää tästä ketjusta? En ala paasaamaan asiasta enempää. Tuskin sua kukaan vihaa. Tätä on vaan niin nähty jo. Kannattaa myös vähän aikaa miettiä, miten ikävää olisi pitää Lolaa väkisin hereillä monta tuntia, kun se olisi tosi hermostunut. Eilen oltiin aika pahasti puun ja kuoren välissä, koska siilit olivat aivan raunioita, mutta ihmiset eivät kiinnostuneet, ellei sylissä ollut siiliä. Kolmas siili olisi pelastanut tilanteen, koska vuorottelu olisi onnistunut helpommin.