Kuulostaa täysin samanlaiselta tilanteelta kuin mitä meillä oli Nallen kanssa ja josta mä pitkät pätkät olen kirjoitellut tohon ylle. Toi sun kirjoitus olisi voinut olla ihan mun suusta..Aluksi meillä oli myös toi kiukuttelu sillain että välissä oli parempia päiviä mutta pahentui niin että se oli joka päiväistä puremista ja sitten viimeisenä keinona kokeiltiin Tanelin kirjoituksen mukaisia ohjeita eli ei sylitelty pariin viikkoon sen paremmin muuta kuin kylvetykset ja tsekkaukset että poika on kunnossa ja se auttoi ihan hurjasti. Muutaman viikon päästä meillä oli kiltti siili taas.
Humilac on hyvä ratkaisu, itse vannon myös helokkiöljyn nimeen joka auttoi meillä siilin kuivaan ihoon paremmin kuin humilac. Haku-toiminnolla varmasti löytyy lisää kirjoitusta ja ohjetta helokkiöljyn käytöstä.
Tsemppiä teille Yayahin kanssa ja kyllä se siitä sitten helpottaa muutamien viikkojen päästä. Tosin kannattaa varautua että ihan viikossa ei välttämättä tilanne helpota vaan voi vielä "pahentua" siitä pikkasen..