Syksy tulee ja elo normalisoituu (niin joillakin..) Olisiko aika Tampereen tapaamiseen???? Voitaisiin tavata meillä, mutta päivämäärä ehdotuksia...? Toivottavasti mahdollisimman moni uusi ja vanha siilisti pääsisi mukaan
Ja juu ei mullakaan ihmeempiä ole paitsi tuo 6.9!! *hih* Olis kiva nähdä taas..Meikäläinen ainakin tulee paikalle uuden tulokkaan kanssa mikäli vaan aikatauluun sopii.
6.9 ei mullekkaan käy kun täytyy juhlia noi täydet kympit Diego täytyy saada mamman luo kylään niin miten tuo 20.9 sopisi? Mahdollisimman monelle tai 21.9 ?
Olis tosi kiva tulla täältäkin suunnalta!!Tosin koulussa lähti käyntiin toinen vuosi joka toi mukanaan kaiken maailman tuutorina toimimiset ja harjoittelut ja lupauduin taas pitämään useampaa kerhoa seurakunnalle..että vipinää riittää taas mutta nuo viikonloput onneksi vähän rauhallisemmat ovat..Elikkäs yritetään tulla!Minulle kävisi molemmat päivät 20 ja 21 syyskuuta.Pitää vaan yrittää selvittää Timon työvuoroja niin voitaisiin tulla molemmat meidän autolla..muuten joutuisin tulemaan taas junalla kun en uskalla itse sinne tampereelle ajaa kun niin rajoittunut olen..
Tervetuloa kaikki tuttut ja tuntemattomat siilistit tapaamiseen lauantaina 20.9 klo. 15.00 alkaen. Tavalliseen tapaan nyyttäri periaatteella
Ilmoittautumiset: birgitterttu@suomi24.fi rohkeasti vaan kaikki uudetkin siilistit ja tietenkin siilit mukaan!