Pääkaupunkiseudun Piikkipallot

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Katrj » 05 Syys 2008, 13:02

Moikka,

Olisin kiinnostunut myös tulemaan tapaamisen, jos se sopii? (poikaystävä varmaankin joutuisi tulemaan kuskiksi mulle ja Plösösiilille) Olen yhdistyksen jäsen ja asun Vantaalla. Ja voisin tuoda nyyttäriperiaatteen mukaisesti vaikkapa mokkapaloja, jos joku muu ei ole tekemässä niitä=)
Katrj
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 05 Syys 2008, 15:31

Tervetuloa! :)
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja valonlapsi » 09 Syys 2008, 12:15

Mä voisin kanssa tulla siilini kanssa tapaamiseen jos vielä on tilaa ja jos aika sopii :) Onko ajasta ollut jotain puhetta? Ei ainakaan mulle osunut silmään..
valonlapsi
New member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 09 Syys 2008, 16:48

Lokakuun 12 päivästä on ollut puhetta.
Paikka olisi mahdollisesti bussin 72 reitin varrella.
Vielä ei ole ihan varmaa noi ajat ja paikat.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 09 Syys 2008, 17:35

Aika on vissiin kyllä aika varmasti sovittu lokakuun 12 päiväksi.
Mutta tosiaan, wawa, onko tilat vapaana?

Tervetuloa mukaan!
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Wawa » 10 Syys 2008, 13:02

Ovat vapaana. Käytiin varaamassa tila 12. lokakuuta, eli nyt lähettelemään sitten osoitteita. Lähetänkö tonne piikkipallojen mailiin...?
Lattialämpötilaa mitataan vielä.

Siileille varman tulee sinne sellainen "juoksurata"? Mä voisin tuoda juoksupyörän ja vaikka pari putkea ja jotain syötävää...?(ihmisille siis:)

Saako sinne siis tuoda jonkun vieraan, joka ei kuulu yhdistykseen eikä omista siiliä, mutta on esim. hyvin kiinnostunut siileistä?
Wawa
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 10 Syys 2008, 15:11

Suvijohanna varmaan ottaa ilmoittautumiset vastaan "viran puolesta" sinne piikkipallojen osoitteeseen.

Yleensä tapaamisissa on ollut kahvia ja teetä järjestäjän puolelta, mutta jos Wawa ei ole itse kahvi-ihmisiä, niin sitten kahvittelijat varmaan tuovat itse kahvin ja suodatinpussit. Onkos siellä kahvinkeitintä? Muutoinhan on porukat tuoneet jotain pientä syötävää (keksiä, karkkia, pullaa) ja limuja ym. joten järjestäjän ei tarvitse yksin kestiä koko porukkaa. Talouspaperia ehkä kannattaa varata ja roskapussi siivousta varten.

Minusta ainakin olisi mukava, jos saisi tuoda kiinnostuneen vieraan mukanaan. Voisi tuoda uusia jäseniäkin porukkaan. Mitäs mieltä muut ovat.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 10 Syys 2008, 19:01

En näe mitään estettä sille että 'ulkopuolisiakin' tulisi mukaan. Lisäjäsenistö ei tee pahaa ja on kiva välittää siilitietoutta eteenpäin. Ja onhan se aika näky siileihin tottumattomalle kun monta siiliä juosta vilistää pitkin lattioita :)

Meille luultavasti käy tuo 12.10, ihan 100% varma en kuitenkaan ole.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 10 Syys 2008, 19:15

Piikkipallojen kokoontumisethan ovat virallisesti vain jäsenille. Eli ihan noin vain sinne ei voi kutsua ulkopuolisia mukaan. Varsinkaan jos kokoonnutaan jonkun kotona. Enkä ajatellutkaan, että tapaaminen olisikaan mikään yleisölle avoin, vaan että jäsen voisi tuoda yhden vieraan mukanaan, niinkuin joissain kerhoissa on tapana. Ja vieras tulisi vain jäsenen mukana, ei yksikseen.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 10 Syys 2008, 19:38

Juu sitä mä tarkoitinkin.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 11 Syys 2008, 00:16

Näin ulkopuolisena on vähän huono tulla huutelemaan (suokaa siis anteeksi), mutta jos se vain mitenkään mahdollista on, niin antakaa ihmeessä kaikkien siileistä kiinnostuneidenkin osallistua :)

Moni aloittelija kun saattaa kokea siiliyhdistyksen toimintaan mukaan lähtemisen/jäseneksi liittymisen turhan jännänä (etenkin kun ottaa huomioon palstan tämän hetkisen tilan ja keskustelujen sävyn) - samoin kuin jonkun yhden yksityishenkilön kotiin "änkemisen" siileihin tutustumisen merkeissä, mutta tällaiset pienet kotoisat paikallistapaamiset voisivat olla hyvä keino päästä tutustumaan asiaan tarkemmin. Sitä paitsi paikallistapaamisissa pääsee näkemään enemmän siilejä kerralla ja muodostamaan niistä heti kattavamman kuvan.

Meillä ainakin Treen tapaaamisissa on yleensä toivoteltu kaikki siileistä kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi (myös ihan yksikseenkin), vaikka tapaamiset varsinaisesti siilisteille järjestettyjä ovatkin. Mielestäni tämä on kuitenkin myös yksi hyvä tapa siilitiedon levittämiseen ulkopuolisillekin, etenkin kun Tuffarit ovat suljettu tapahtuma :) Uusia jäseniä kun aina kuitenkin kaivataan!
Nea
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 11 Syys 2008, 08:49

Minunkin mielestäni on hyvä idea saada ottaa ystävä/siileistä kiinnostunut mukaan katsomaan toimintaa, varsinkin jos on joku kerhohuone tai muu mihin mahtuu paremmin, niin kuin nyt. Ja myös joku joka haluaa tutustua toimintaan ja siileihin paremmin, vaikka ei vielä ketään tuntisikaan.
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 11 Syys 2008, 11:47

Juu ja täällä kannatetaan myös sitä, että kaikki saa tulla keitä vaan kiinostaa!
Koska eihän nämä tapaamiset ole mitenkään yhdistyksen alaisia, varsinkin kun ei ole kokous.

Eli jos vaikka laittaa meiliä tonne: piikkipallot@gmail.com niin voidaan sieltä sitten lähetellä ei palstalaisille osoitetta.

Eli kaikille tervetuloa! Luulen myös, että kerhohuoneellekkin mahtuu väkeä, miten on wawa?
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Wawa » 11 Syys 2008, 14:52

Kuten jo sanoinkin, niin jos jokainen sen 1 vieraan tuo, niin sitten ainakin mahdutaan kaikki sisälle. Ja kun ei nyt ihan vieraille ihmisille oikein viitsis osoitteita lähetellä kun kerhohuone on kuitenkin siis rivitalojen pihalla, niin sine on hieman hankala löytää. Siksi ajattelin tulla pysäkille vastaan:)
Wawa
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 11 Syys 2008, 15:40

Kaikki ei varmaan tule ihan samaan aikaan ja samalla bussilla ja osa tulee omilla autoilla, joten osoite on hyvä kyllä saada s-postiin ja puhelinnumero myös Piikkipallojen s-postiin ilmoittautuneille. Tänne palstalle ei tietenkään niitä laiteta.
Anitta2
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu