Kirjoittaja Natsuko » 17 Loka 2008, 23:07
"itse voisit ehkä vähän miettiä sitä, että tässä säikeessä ilmoittavat sinun kanssasi täysin tasa-arvoiset siiliyhdistyksen jäsenet, eikä mikään epämääräinen varsinaissuomalainen eläinkauppa. Vähän kunnioitusta muille jäsenille, kiitos."
Kohtelen muita jäseniä täysin tasa-arvoisesti itseni kanssa. Vai missä kohtaa mainitsin itse aikovani parittaa siilini täysin tietämättömien ihmisten kanssa? En ikinä riskeeraisi naarassiiliä tai poikasia moisella tavalla, koska a) en itse usko osaavani hommaa yhtään mitenkään ja b) en usko kenenkään yhdistyksen normijäsenen osaavan hommaa myöskään. Epämääräinen varsinaissuomalainen eläinkauppa (joku sun tuttu?) ei ole mielestäni mitenkään epäpätevämpi kuin epämääräinen tavissiilisti. Kokeneet kasvattajat ovat edelleen asia erikseen.
lafleurille suuri kiitos. On kerrassaan hienoa (ja turhautuneisuutta vähentävää), kun ei yksin yritä tapella tätä järjetöntä ilmiötä vastaan. Hankkikaa vaikka hamstereita tai hiiriä, jos jotain eläimiä tahdotte parittaa ihan huviksenne. Siileillä kyseessä ei ole kiva leikki, vaan emon ja poikasten hengen vaarantava prosessi.