Lemmikki2008 1.-2.11.2008 Myyrmäkihallissa

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja tini » 26 Loka 2008, 20:26

Joo, sisälle pääsee, kun livahtaa järkkäreitten "selän takaa" ja ilmottaa olevansa siiliyhdistyksen esittelijä. Jos jotain ongelmia meinaa tulla, niin tossa yllä on mun numero :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 28 Loka 2008, 17:25

Mekin varmaan voidaan olla hieman pidempään kun mitään muita menoja viikonloppuna ei ole. Vähän kattoo vaan että miten siilit jaksaa. Kahtena viime vuonna Lempi on ainakin jaksanut ihan hyvin melkeen "täyden päivän" kunhan ruokaa vaan saa huuleen B-) Korvasta en tiedä, kun koko homma on sille ihan uus juttu :)

Näkyillään siellä sitten viikonloppuna :)

t. iida + siilut ( jotka taas vaihteeksi pitivät orjaansa hereillä lähes koko yön )
iida_
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 28 Loka 2008, 19:52

Tini oot hyvä värväämään esittelijöitä ;)

Ajattelin että voisin tulla sunnuntaina ilman Randaa esitelmöimään. Mulla on kuitenkin lauantaina yli raskas päivä; tanssikoulutus, basaarin pito, tuparit ja kaksi keikkaa keskellä yötä. Sunnuntaina pitäis töihinkin vielä ehtiä. Ja nyt olen kuumeessa ja kipeänä.. :p Eli en siis lupaa varmasti tulevani, mutta jos olen kunnossa sunnuntaina tulen pariksi tunniksi.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja tini » 29 Loka 2008, 08:52

Hihii :D
Tehäänkö silleen, etten laita sua aikatauluun, mut ilmestyt, jos jaksat. Ei kenenkään tarvii itteensä piippuun ajaa (paitsi mun :D) esittelyhommilla :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja Tazze » 29 Loka 2008, 09:40

Lafleur jos ilmestyt niin saat Luumun kyllä lainaan esiteltäväks. Ihan mielelläni annan jonkun muun sitä pitää kun en tiie miten kipeeks tulen siileistä nykysellään.
Tazze
Member

ViestiKirjoittaja tini » 31 Loka 2008, 23:20

Muistakaahan kaikki reippaat esittelijät tulla huomenna paikalle! Ja messuvieraat kyläilemään yhdistyksen pisteessä ;)
tini
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 01 Marras 2008, 11:01

Muistetaan muistetaan ;)

Ja tällä kertaa katsotaan ettei frettiyhdistykseläiset vie meidän pöytiä :) ( jos se edes oli viime vuosi kun näin kävi :D )
iida_
Member

ViestiKirjoittaja tini » 01 Marras 2008, 18:31

No viime vuonnahan ne vei meidän pöydät.. Tänä vuonna jotkut muut. Eli taas oli tyhjä tila odottamassa, kun mentiin aamulla paikalle :D
Eikä meitä oltu merkitty karttaan, ei ollut banderolleja eikä mitään..
Mutta hyvin silti ihmiset siilit löysi ja kyseli taas urakalla.
Kiitos ihanille ja reippaille esittelijöille! Oli tosi mukava nähdä taas/tutustua :)
Itse painoin lähes täyden päivän (livistin "jo" puol5) ja selkäsärystä huolimatta oli tosi mukavaa. Enemmän väkeä ja siilejä olisi kyllä kaivattu paikalle, alko siilit ja esittelijätkin olla ihan puhki tossa loppupäivästä. Reippaimmatkin siilit vaan makas lettuina.
Mutta huomenna taas! Kiitos vielä kerran :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 01 Marras 2008, 19:16

Kiitos Tazze! Nyt kuitenkin näyttää siltä etten ole siinä kunnossa että voisin lähteä esittelemään. On kuumetta ja muut flunssa oireet ja epäillään että on sama kuin äidilläni, joka nyt on ollut yli viikon kipeänä sairaslomalla.. Niin ehkä parempi etten tule tartuttamaan josko tämä nyt on tarttuvaa sorttia.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Natsuko » 02 Marras 2008, 17:47

Kiitos omasta puolestani hyvistä messuista! Pyro-parka oli kahden päivän jälkeen aikasta naatti, mutta onneksi nyt saa taas poika levätä. Kotona odottelee myös Humilac pojan hillitöntä stressirapsuttelua hillitsemään :/ Omakin jaksaminen alkoi olla ekan päivän jälkeen vähissä, mutta onneksi tänään sai karata jo neljän tunnin jälkeen :) Messuilla oli jälleen tosi kivaa, ihmisiä oli paljon ja esittelijöitäkin monta. Vaihtelua esittelijöihin olisi vaan saanut olla enemmän, etteivät samat siilit olisi esiintyneet koko päivää.

Ensi vuonna taidan jättää juoksupyörän ja häkinpohjan tuomatta, kun niiden aikaisesta poislähdöstä seurasi napinaa. Ei, kenenkään ei ollut mikään pakko tuoda mitään tavaraa paikalle. Hyvää hyvyyttäni toin ison pohjan ja pyörän tullessani enkä arvannut, että asiasta olisi pitänyt oikein etukäteen tiedottaa. Toivottavasti kuitenkin pärjäsitte vikat tunnit vain itse tuomillanne tavaroilla.

Kiitos kaikille uusille ja vanhoille tutuille! Kivaa oli taas kerran :)
Natsuko
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 02 Marras 2008, 19:53

Hellou. Messut on nyt ohi ja oli oikein kivat messut (näin ensikertalaiseksi arvioksi). Koska olin vika lähtijä otin myös talteen muutamia tavaroita joita oli jäänyt paikalle:
<strong>1 kpl vaaleanrusehtava sormikas jossa nahkalappu keskellä.
3 kpl pikku froteepyyhkeitä.</strong> (Valkoinen, turkoosi ja vaaleansininen jossa nasun ja nallepuhin kuvia).
Jos joku kaipailee näitä niin pistää vaikka s-postia (löytyy nimimerkin alta) niin voin vaikka postittaa kotiin.

En tiedä tarkoittaako Natsuko minua, tarkoitus ei ollut tosiaankaan "napista" että veit omat tavarasi pois, olin vain kuvitellut että siellä olisi joku sellainen tila valmiina esim. pahviaitaus jota jokainen voisi välillä käyttää. Koska olin ensimmäistä kertaa messuilla ja en ollut missään vaiheessa tajunnut että pitäisi olla omaa aitausta mukana jäin sitä vain vähän ihmettelemään. Olin jopa tarjoutunut jäämään purkamaan tavaroita Tinille, enkä siinä yhteydessä älynnyt että sellaista ei ole. Toki Tini mainitsi ettei mitään purettavaa juuri ole.
Mutta ongelmaa siitä ei toki tullut vaan kävin hakemassa matalan pahvilaatikon josta saatiin ihan kiva tila mihin pystyi välillä siiliä laittamaan näkyviin paremmin. Ihan hyvin se siinä meni.
Jatkossa otan tietenkin mukaan tarvikkeita. Ikävä että sinulle jäi sellainen mielikuva että olisin asiasta jotenkin valittanut että viet omia tarvikkeita pois.

Nevia jaksoi kuitenkin 4 tuntia tosi hyvin, mutta lopussa alkoi muistuttaa pannukakkua enemmän kuin siiliä :)
Esittelyaineista kuitenkin sanoisin - ensikertalaiseksi ainakin.
Kivaa oli!
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja tini » 02 Marras 2008, 20:45

Kiitos kaikille reippaille!
Mä jätin kokonaan tulematta tänään, kun yö meni vessassa istuessa..
Kuulinkin jo, että päivä oli ollu hiljasempi kun eilinen ja esittelijät oli hyvin jaksaneet :)
Nää oli mun vikat messut vähäks aikaa, ei vanha enää jaksa ;)
Keväämmällä sitten taas onnistuu.
Pyysin pyörän näytille vielä iltapäiväksi, kun tajusin, että Natsuko vie omansa pois. Roll-uppien haltijoita ei tosiaan ole saanut sähköpostitse kiinni ja tästä johtui niiden puuttuminen paikalta.
Infokartta oli Tuuren mukaan enemmänkin virheellinen (eikä tietenkään ollut virheetöntä korvaamaan sitä), mutta siitä huolimatta kävijät löysi siilit kivasti :)
Kiitos vielä kerran kaikille! :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 02 Marras 2008, 21:12

Meilläkin siilu jaksoi ihan hyvin sen 4 tuntia + pikku unet välissä ( mitä nyt vähän pureskeli kämmentä EP- tyyliin ) ja ihan kivaa oli :)

Kiitos kaikille, oli mukavaa :)
iida_
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 02 Marras 2008, 21:47

Nää kiittää myös täältä.
Meillä ei oikeen noita esittelysiilejä enää ole, kun Siiri ei enää vanhuksena jaksa ja Selene puree minkä kerkiää.
Mutta kyllä me ainakin suuna ollaan paikalla, kunhan kortti saadaan tolle Jampalle :)

Oli mukavaa, tarttu tommonen käärmylikin tosiaan mukaan :D
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Natsuko » 02 Marras 2008, 23:48

On vaan tosi harmillista, että ihmiset eivät oikein kiinnostu, jos ei siinä laarissa tai sylissä ole siiliä. Sikäli siilejä pitäisi olla vähintään viisi päivää kohti, jotta koko ajan olisi joku pirteä hereillä keräämässä uteliaita paikalle :/ Ei myöskään auttanut olla suuna siinä vaiheessa, kun Pyro väsähti, kun porukka oli aina nenä kiinni lähimmässä tuhisijassa :)

Tapis: Jokainen tuo messuille tavaraa omien mahdollisuuksiensa mukaan. Harmistuin lähinnä siitä, että oletusarvoisesti joku (eli kuka oikeastaan?) on järjestänyt paikalle tavaraa ja sitä pitäisi paikalla olla. Ymmärrän toki, että kyseessä oli väärinkäsitys. Ensi kerralla pahvinen aitaus voisi olla hyvä ajatus, tosin siili vetoisessa lattianrajassa ei ehkä ole hyvä idea. Mutta ei tästä kerrasta sen enempää :)

Ama: Onnea perheenjäsenestä :D Toivottavasti siitä ei tule kaksmetristä ranteenpaksuista pikkumatoa...
Natsuko
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu