Hellou. Messut on nyt ohi ja oli oikein kivat messut (näin ensikertalaiseksi arvioksi). Koska olin vika lähtijä otin myös talteen muutamia tavaroita joita oli jäänyt paikalle:
<strong>1 kpl vaaleanrusehtava sormikas jossa nahkalappu keskellä.
3 kpl pikku froteepyyhkeitä.</strong> (Valkoinen, turkoosi ja vaaleansininen jossa nasun ja nallepuhin kuvia).
Jos joku kaipailee näitä niin pistää vaikka s-postia (löytyy nimimerkin alta) niin voin vaikka postittaa kotiin.
En tiedä tarkoittaako Natsuko minua, tarkoitus ei ollut tosiaankaan "napista" että veit omat tavarasi pois, olin vain kuvitellut että siellä olisi joku sellainen tila valmiina esim. pahviaitaus jota jokainen voisi välillä käyttää. Koska olin ensimmäistä kertaa messuilla ja en ollut missään vaiheessa tajunnut että pitäisi olla omaa aitausta mukana jäin sitä vain vähän ihmettelemään. Olin jopa tarjoutunut jäämään purkamaan tavaroita Tinille, enkä siinä yhteydessä älynnyt että sellaista ei ole. Toki Tini mainitsi ettei mitään purettavaa juuri ole.
Mutta ongelmaa siitä ei toki tullut vaan kävin hakemassa matalan pahvilaatikon josta saatiin ihan kiva tila mihin pystyi välillä siiliä laittamaan näkyviin paremmin. Ihan hyvin se siinä meni.
Jatkossa otan tietenkin mukaan tarvikkeita. Ikävä että sinulle jäi sellainen mielikuva että olisin asiasta jotenkin valittanut että viet omia tarvikkeita pois.
Nevia jaksoi kuitenkin 4 tuntia tosi hyvin, mutta lopussa alkoi muistuttaa pannukakkua enemmän kuin siiliä
Esittelyaineista kuitenkin sanoisin - ensikertalaiseksi ainakin.
Kivaa oli!