Tää on ollu jo pidempään ongelmana, mutta kukaan ei yksinään pysty asialle mitään tekemään. Ollaan hallituksessa yritetty muutamia parannuksia tehdä palstaan, mutta ei siitä ole juurikaan apua ollut. Kirjoittajathan ne luovat palstan hengen
Nettikeskusteluissa on se huono puoli, että kun eleet ja kasvojen ilmeet eivät ole nähtävissä keskustelun lisäksi, muuttuu monien silmissä ihan ystävällisesti kirjotettu asiateksti vihamieliseksi.
Tähän soppaan kun lisätään muutama palkokasvi ja kasa sieraimia, on taas sota julistettu.
Omalta osaltani olen tehnyt sen korjauksen, että olen panostanut kirjoitusasuun ja hymiöinykin vähän välillä, että ei näyttäisi epäystävälliseltä. Aiemminkaan en ole epäystävällisesti palstalle kirjoittanut, mutta joskus pienikin asia voi muuttaa tekstin sen "kuuloiseksi".
Jokainen voisi kokeilla samaa keinoa, jospa sen jälkeen palstan henkikin paranisi?
Kirjoittaessa toki menee tuplasti pidempi aika, kun täytyy huolella miettiä miten sanansa muotoilee, mutta sen säästää sitten taas selittelyviesteissä "een mä sitä noin tarkottanu"
Lisäänpä vielä, että ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole sen jälkeen sanomisiani käsittänyt väärin