Vuosikokous 2009 + hallituksen ja puheenjohtajan vaalit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Vuosikokous 2009 + hallituksen ja puheenjohtajan vaalit

ViestiKirjoittaja Memma » 17 Marras 2008, 14:39

Taas on tullut se aika vuodesta, kun on jokaisen täysi-ikäisen jäsenen aika harkita hallituksen työtä. Haemme uusia ehdokkaita hallitukseen jäseniksi ja puheenjohtajaksi.

Vaatimuksena on täysi-ikäisyys ja yhdistyksen jäsenyys. Minimi jäsenyysaikaa ei ole.

Lisätietoja voi kysellä allekirjoittaneelta tai täällä aiheessa. Myös kiinnostuneiden ilmoittautumiset osoitteeseen henna.pussinen'ät'luukku.com.

Vaalikampanjointi on sallittu tässä aiheessa. Kannattaa myös esittää niitä itseään askarruttavia kysymyksiä ehdokkaille. :)

Vuosikokous järjestetään 7.3.2009 pääkaupunkiseudulla. Kutsu vuosikokoukseen lähetetään myöhempänä ajankohtana.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 10 Joulu 2008, 13:42

Nostan tätä aihetta kun on päässyt tippumaan. Nyt mukaan hallitukseen kaikki, joiden mielessä itää ideoita yhdistyksen toiminnan suhteen!
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 15 Joulu 2008, 10:54

<strong>Hallitukseen ehdolle ovat asettuneet:

Miia Rinne (hallituksessa)
Martina Helle (hallituksessa)
Merja Helisten
Laura Huovinen
Marianne Kestilä
Tarja Tervo
Tiina Arpola
Katriina Falhi
Juulia Virtanen

Puheenjohtajaksi on ehdolla:

Marianne Kestilä</strong>

<em>Muoks. Lisätty ehdokkaita</em>
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 02 Tammi 2009, 20:28

Nostelen aihetta jälleen.

Edelleen on hallituksen ehdokaslistassa kahden henkilön vajaus, joten nyt on loistavat mahdollisuudet päästä mukaan! Myös puheenjohtajaehdokkaita kaivataan, sillä oma pj-kauteni päättyy seuraavaan vuosikokoukseen, kuten säännöt määräävät.

Lisätietoja tästä hommasta saa minulta (henna.pussinen'ät'luukku.com) tai kyselemällä täällä palstalla.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 10 Tammi 2009, 17:30

Ehdokaslistaa päivitetty. Vielä saa ehdolle asettua sekä hallitukseen, että puheenjohtajaksi.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 10 Tammi 2009, 18:15

Miettikää myös ehdokkaita tilintarkastajaksi. Nythän kirjanpitosäännökset ovat muuttuneet ja siinä samalla tietysti tilintarkastajan tiedot pitää päivittää. Minä en ole perehtynyt uusiin vaatimuksiin enkä aio jatkaa tilintarkastajana.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 12 Tammi 2009, 18:49

Päivitetty ehdokaslistaa.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 12 Tammi 2009, 19:34

Nyt on 1,5kk aikaa kampanjoida :D Minulta voi ainakin kysellä asioita suoraan s-postilla tai täällä palstalla. Jos jollain on ideoita toiminnan yms suhteen, niin pistäkää tänne!
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 12 Tammi 2009, 21:56

Taas uusi ehdokas lisätty listaan.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 15 Tammi 2009, 12:49

Ehdokaslista päivitetty.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 15 Tammi 2009, 16:16

Pistäkää nyt hyvät ehdokkaat edes pieni esittely itsestänne tähän ketjuun, jotta olisi vähän jotain "kättä pidempää" miettiessä, että ketä sitä äänestää jos/kun vuosikokoukseen pääsen.

Olisi ihan kiva tietää, että minkä ikäisistä ihmisistä on kyse ja missä päin Suomea kukakin vaikuttaa, samoin kiinnostaisi tietää, että kuinka kauan aikaa sitten siilikärpänen on puraissut ja kuinka pahasti. Mikäli on aiempaa yhdistyksen hallitustyöskentelykokemusta, niin ei sen kertomisesta ainakaan haittaa ole. Tuossa nyt muutama ainakin minua kiinnostava seikka.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja tini » 15 Tammi 2009, 17:17

Kaisa mut tietääkin, mut ehkä on jotain uusia äänestyksestä kiinnostuneita, jotka ei tiedä, joten laitanpa vähän sitä pientä itsestäni tähän.
Minä (Martina Helle) olen helsinkiläinen 26-vuotias siiliaktiivi. Ensimmäinen siili meille tuli reippaat 4vuotta sitten, olen kasvattanut näitä piikkisiä 3,5vuotta, toiminut hallituksessa 2kautta sihteerinä sekä aktiivisesti levittänyt siilitietoutta messuilla jo usemman vuoden ajan.
Kuten varmasti kaikilla ehdokkailla, on minulla tärkeimpänä mielessä siilien hyvinvointi (kaikkialla maailmassa, lemmikkinä, eläinkaupassa ja ihan luonnossakin :)) sekä kannan monipuolistaminen. Kasvatusasiat, jäsenten edut, eli oikeestaan kaikki hallituksen hommat ovat myöskin mieluisaa puuhaa.
Meille on esikoinen syntymässä muutaman viikon sisällä, mutta tuleva isukki on luvannut "työrauhan" siiliasioille :) Eli yhä olisin halukas jatkamaan aktiivisena hallituksen jäsenenä siilihommia.
tini
Member

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 15 Tammi 2009, 20:07

Tarja Tervo (46 v), Suolahti:

Ensimmäinen siili muutti meille syksyllä 2003, yhdistyksen hyväksymä kasvattaja (SY Suolahden) minusta tuli vuonna 2004. Siilien terveys/hyvinvointi sekä kasvatukseen liittyvät asiat ovat lähellä sydäntäni. Tähän saakka näiden asioiden parissa työtä on tehty ja kokemusta hankittu omassa siililässä, nyt olisin halukas osallistumaan siiliasioiden hoitamiseen laajemmaltikin.
Siilikärpänen pääsi puraisemaan aika pahasti koko perhettä sillä seurauksella, että siililässämme asustelee tällä hetkellä pitkästi toistakymmentä siiliä :D

Tavoitteena toimiva, hyväntahtoinen siiliyhdistys!
Tarja T ja Siiri
Member

ViestiKirjoittaja miia » 15 Tammi 2009, 20:33

moni varmaan tunnistaakin mut ulkonäöltä tapahtumista eli olen se ns. nahkatakinen tyttö. eli oon Miia (31v) lappeenrannasta.
eka siili tuli 2001 ja 2003 aloitin kasvattamaan SY rokkisiilin nimellä. kotona on kaks yli 4v siiliä, pari pupua,mies ja meidän vajaa 2kk poika. nämä siilihommat onkin hyvää piristystä vaipanvaihdo vastapainoks.
yhistyksessä oon mukana pyörinyt alusta asti erinäisissä tehtävissä nyt parivuotta hallituksessa ja vuosia olen hoitanut kasvattaja vastaavan tehtävää. lemmikki ja piha siilien hyvinvoinnin edistäminen ja kasvatus hommat on lähellä sydäntäni. toivoisinkin että jonain pv olisi tilat jossa oisin hoitaa sairaita villisiilejä talven yli. eräs villisiili talven olkkarissa asustikin.toivoisinkin voivani jatkaa hallituksessa ja näin ollen palvella kasvattajia paremmin ja auttaa edistämän siilie hyvinvointia ja parantamaan kasvatustoimintaa entistä siili stävällisempään suuntaan. uuden näyttelytoiminnan toteutuksessa.
miia
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 16 Tammi 2009, 10:41

Olen Merja Helisten 44 -vuotias kasvattaja Kuopiosta. Kasvatan nimellä SY Lähdeniityn. Ensimmäinen siilimme Osku tuli meille syksyllä 2004. Tällä hetkellä meillä on Oskun lisäksi kolme muuta siiliä. Yhdistyksen hyväksymänä kasvattajana olen toiminut vuoden verran. Perheeseeni kuuluu siilien lisäksi mies ja 21- ja 18-vuotiaat pojat. Viime vuodet ovat menneet työssäkäynnin ja opiskelun parissa, sillä valmistuin terveystieteiden maisteriksi viime keväänä.

Hallitustoiminnasta on kokemusta opiskeluajoilta, jolloin toimin ainejärjestön sihteerinä pari vuotta. Sitä ennen olin ammattiyhdistyksen hallituksen sihteerinä. Nyt olemme käynnistämässä Itä- ja Keski-Suomen aluetoimintaa nimellä Väli-Suomen Valkovatsat. Alajaoston perustamiskokouksessa minut valittiin sihteeriksi täksi vuodeksi. Opintojen päättymisen ja lasten aikuistumisen myötä minulla on nyt hyvin aikaa paneutua siiliasioihin sekä paikallisella että valtakunnallisellakin tasolla.
merjah
Member

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu