Suomen Siiliyhdistys ry:n oma yhteisö Petsiessä

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Suomen Siiliyhdistys ry:n oma yhteisö Petsiessä

ViestiKirjoittaja Kutri » 14 Huhti 2009, 12:14

Muutama siilisti saattaakin olla jo löytänyt uuden Petsie-kanavan jossa eläinihmiset pääsevät luomaan lemmikeilleen irc-gallerian tapaan oman profiilin ja juttelemaan yhteisöissä muiden kanssa. Myös yhdistyksemme löytyy Petsiestä omana yhteisönään. Kaikki mukaan uuteen yhteisöömme! :)
<a href="http://www.petsie.fi/community/suomen_siiliyhdistys_ry/9563/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.petsie.fi/community/suomen_siiliyhdistys_ry/9563/</a>
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 14 Huhti 2009, 17:40

Kutri taas aktiivisena järkkäämässä :D Hyvä hyvä.

Ite oon tuol jo useamman vuoden pyörinyt, mutta nykyisin aika harvoin enää tulee käytyä, kun siellä tuntuu olevan aika nuorta väkeä liikkeellä. Ei oikein ne "Herkku"/"Kaveriks?" -viestit jaksa enää innostaa, saisivat kehittää sitä vähän aikuisempaan makuunkin sopivaksi ;) Tai kaippa se porukasta eniten on kiinni, millä tasolla ne jutut liikkuu...

Mutta kiva, että saatiin sinnekin oma yhteisö kuitenkin.
Nea
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 14 Huhti 2009, 18:05

Äläs nyt Nea..olenhan minäkin siellä nyt ja jokaisella elukalla on oma profiili mitä tästä huushollista löytyy (paitsi ruokaeläimet :D) jospa tuo ikäluokka kasvaa vähän korkeammaksi kun mainostetaan ihan täällä palstallakin.. ;) Tuolla koirapuolelta löysin kyllä vähän vanhempaakin väkeä ja meidän koiruuden sukulaisia. :)
Kai sä Nea laitat teidän siilit meidän siilien kaveriks? =} :D
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 14 Huhti 2009, 20:09

No nyt mäkin oon siä nimellä DrNenu :)
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Tiinuski » 14 Huhti 2009, 20:19

Täältä myös ollaan siellä Tiinuskina :)
Tiinuski
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 14 Huhti 2009, 22:59

Eeeeei :D Musta toi on niiiiin hölmö toi lemmikkien kaverijuttu, ihan ku esim. meidän siilit todella välittäis olla jonkun random peräpohjolaisen kissan kavereita :P Tälläkin hetkellä varmaan joku 30 ystäväpyyntöä meidän laumalla ihan joltain vierailta, kun nää eksoottiset "vetää puoleensa"... Oon jopa harkinnu sieltä häipymistä, mutta josko nyt vielä jään tason nousua odottelemaan :)
Nea
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 14 Huhti 2009, 23:07

Random peräpohjolainen kissa??? :D *hihiiiii*
No mutta hei...mähän olen Kutri enkä random tyyppi, kyllä teidän Neven täytyy ehdottomasti olla meidän Missyn kaveri.. *hih* :)
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja tini » 15 Huhti 2009, 22:20

Haha mä tein joskus tonne profiilin meijän Taialle, kun opastin tyttöä, jolla oli eurooppalainen lemmikkinä pienessä lasipurkissa :(
sen enempää en oo käyttäny ikuna, ehkä nyt täytyy alottaa :)
tini
Member

Paluu Siilikeskustelu