Itse oon tilannut petshop.fi:stä muistaakseni neljä kertaa, teen tilaukset 2-3 kuukauden välein. Aina oon saanut kaiken, mitä oon tilannutkin. Hyvin on palvelu pelannut ja tilaukset oon maksanut etukäteen. Eli luotettava on
Suosittelen lämpimästi! Sieltä kuitenkin saa esim. siilin ruuat paljon halvemmalla, esim. Petshopissa Zoomedin sirkkapurkki maksaa 4,40 euroa, kun eläinkaupoissa oon nähnyt sen maksavan 9,90 euroa. Yrityksen omistajatkin oon muuten tavannut kerran Tuffareilla, olivat sielläkin myymässä tuotteitaan, eli yritys on oikeasti olemassa eikä mitään huijausta.
Vaahtikset... Mitenköhän sen kuvailisi sanoin... No, jos siili maistaa jotain uutta makua, niin se tekee vaahtiksia eli hinkkaa kieltään piikkeihinsä. Ja se vasta näky onkin! Sitten sitä vaahtoa eli siilin sylkeä saattaa olla sen niskassa ja selässä ja siellä sun täällä siiliä... Jostain joskus luin, että tekemällä vaahtiksia siili rekisteröi uuden maun muistiinsa. Ihan varmaksi en tuota tietoa kuitenkaan sano, mutta tällainen muistikuva mulla on.
En kyllä itse lähtisi syöttämään muroja tai myslejä siilille. Niissä on viljaa ja jotkut ovat maustettujakin. En sen kummemmin osaa perustella, miksen syöttäisi, mutta on vain sellainen tuntuma, että ne eivät siilin ruokavalioon kuulu.