eläinkaupat

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 09 Heinä 2007, 20:12

Yleisönpalvelua tämäkin: jäätelökioskilta oli eräs jäätelö loppu ja myyjä sanoi, ettei sitä enää tilata kun se loppuu aina heti.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 10 Heinä 2007, 07:44

Haha, kyllä hauskoja juttuja löytyy varmaan vähän joka alalta ja kaupoista. Meillä töissä tosin yleensä asiakkaiden puolelta :D
En viitsi niitä luetella tässä, kun joku voisi tunnistaa :D Mutta voi äly, mitä älynvälähdyksiä tulee kyllä joskus. Ei siinä mitn.. monesti minulta on tilattu iso vitonen, vaikka on tarkoitettu nelosta (olen ravintolassa töissä..) koita siinä pitää pokkaa ja selittää, ettei vitosta kyllä ole, mutta kelpaako joku muu numero? :D
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Rni » 10 Heinä 2007, 09:25

Itse olen kaupan kassalla töissä, eikä mieleeni kyllä tulisi käyttäytyä tuolla tavalla asiakasta kohtaan. Luulen tietäväni liikkeen, josta ensimmäinen viesti puhuu, ja on harmi että moinen asiakaspalvelun alisuorittaja on palkattu kyseiseen paikkaan - minä kun sain siellä erinomaista ja mukavaa palvelua itse omistajalta.

Eläinkaupoissa ja pienemmissä erikoiliikkeissä yleensä tuntuu muutenkin olevan välillä todella kummallisia myyjiä ja käytäntöjä, onneksi oma vakioeläinkauppani on - jos ei nyt säteilevän ystävällinen - niin ainakin asiallinen.
Rni
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 10 Heinä 2007, 09:44

Luulen, että myyjällä ei ole kiinnostusta hommiinsa tai siihen, että miten kaupalla menee, eihän se ole hänen pussistaan pois, kun saa vain palkan. Omistajat yleensä ovat aina erittäin ystävällisiä, sillä he ymmärtävät, että asiakkaat ovat he, jotka palkat maksavat...
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 11 Heinä 2007, 13:44

joo, mullakin on kokemusta tällasista.
olin kaupassa kyselemässä hiekkalaatikosta, ja sain näinkin imartelevan vastauksen: "Joo, ei ole eikä tule olemaan, kiitos hei."
hyvähyvä, mutta mä onneksi tein valituksen, ilmeisesti sama myyjä oli ollut muillekkin samanlainen... sitä myyjää ei olekkaan enää näkynyt :D
iida_
Member

ViestiKirjoittaja Korahdus » 13 Heinä 2007, 21:26

<em>"Joo, ei ole eikä tule olemaan, kiitos hei."</em>
Joops :D ...Todella mukavaa palvelua siis..
<strong>Marianne</strong>,tuo näyttää olevan totta,kun näitä juttuja lukee.Siis se ,että mielenkiintoa hommiin ei ole..
Korahdus
Member

ViestiKirjoittaja jemppu » 15 Kesä 2009, 21:21

määkin tässä huomasin yhtenä päivänä tässä yhessä eläinkaupassa "egyptiläisen pitkäkorvasiilin". Kattelin vähän tarkemmin että näkyisikö siellä sitten semmoista, ja huomasin sitte että eihän se mikään EP ollu vaan ihan afrikkalainen kääpiösiili. Tilaa siilillä oli ehkä just ja just se yks neliö, ja kuivikkeena oli mörttiröpöä, yks hassu piilopaikka siellä nurkassa, aivan liian pieni juoksupyörä, ja kuppi täynnä matoja sillee että niitä on koko ajan saatavilla. Lisäks siili sitten nukku siellä keskellä heinäkasaa. Menin sitte sanoon sille myyjälle näistä kaikista jutuista, ja tosi töykeesti vastas mulle että "siilillä on ihan hyvät oltavat ja että toi egyptihän on tuolla afrikassa että ne on sama laji". Sanoin että vois käydä täällä sivulla kattomassa ja kysyä täältä esim. joltain kasvattajalta jos ei mua usko. Nyt sitte kävin kattomassa jonkin aikaa sitten että oliko siellä mitään tapahtunu, mutta ei, edelleen siellä lukee EP ja ihan yhtä huonot oltavat kun ennekin.
jemppu
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 15 Kesä 2009, 21:32

Jemppu: Missä kaupungissa?
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja lafleur » 15 Kesä 2009, 21:34

Tosi ikävää.. :( En ymmärrä, miten useimmat eläinkauppiaat ovat niin töykeitä! Aivan asiallisesti jos menee jostain huomauttamaan, niin luulisi että heitäkin kiinnostaisi jos he myyvät eläintä väärällä nimellä tai pitävät niitä huonoissa oloissa. Sen sijaan saa vain töykeitä vastauksia ja porttikieltoja liikkeeseen. Voi että pistää taas vihaksi.
lafleur
Member

ViestiKirjoittaja Wawa » 16 Kesä 2009, 12:43

Mulla ei ainakaan omatunto kestäis, jos oisin myyjä...
Välillä vähän tuntuu menevän luottamus noihin eläinkauppoihin, onkohan siellä oikeasti ihmisiä, jotka tietävät jotain <em>eläimistä</em>..?
Wawa
Member

ViestiKirjoittaja jemppu » 16 Kesä 2009, 19:58

tampereella tää kauppa siis oli
jemppu
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 16 Kesä 2009, 20:00

Mikä kauppa tampereella? Voisin käydä katsomassa, pistätkö jemppu vaikka s-postilla marianne.kestila@gmail.com
-kiitos- :D
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja jemppu » 16 Kesä 2009, 20:08

jjuu sinne lähti sähköposti :D
jemppu
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 16 Kesä 2009, 20:23

Voi voi ja kun meillä on ollut hyvää yhteistyötä täällä Tampereella eläinkauppojen kanssa. Täällä ei juurikaan ole ollut siilejä myytävänä eläinkaupoissa aikoihin. :(
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Millas » 24 Kesä 2009, 23:37

Mä kävin tnään yhessä Tikkurilaisessa eläinkaupassa, ja sielllä mua kohtasi kamala näky. Siellä oli 2 kääppäriä terroissa, jotka oli ehkä metrin pitkiä, ja n. 50 cm leveitä. Vieläpä ilman juoksupyöriä!! Huoneessa oli myös 3 _todella_ kovaäänistä lintua. Hintaa näillä palleroisilla oli vain 195e, koska ne olivat syntyneet 2007
Millas
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu