Minä olen haaveillut siilistä jo viimetalvesta asti. Vanhemmat ovat kyllä huomanneet että olen pyörinyt täällä (ainakin talvella huomasivat) ja olen kertonut kaikenlaisia juttuja siileistä yms. Talvella puhuin paljon siilistä mutta nyt olen huomattavasti vähentänyt siilistä puhumista. Olen aina välillä vähän vihjaillut siilistä. Noh, kerran puhuin siilistä isäni kuullen ja sanoin että sitten kun hankin siilin, olisi kiva jos saisi aprikoosin värisen (tai ylipäätään vähän vaalean) siilin. No isä sitten kumminkin heti tokaisi että meidän taloon ei kyllä mitään siiliä tule. Ottihan se päähän kun olin kauan aikaa jo puhunut siilistä. Mutta tässä nyt odottelen että joskus se lupa tulisi. Ihan viimepäivinä isäni ihmetteli muistilappuja mitä olin liimaillut koulupöytääni ja kyseli että mitä nuo oikein on. No vastasin sitten omahyväisesti että piirtelin kaverini kanssa siilin kuvia.
Olen nyt myös alkanut laittamaan sellaiseen rahalippaaseen joka päivä euron (vuodessa 365 päivää
), ellei sitten tulisi jotain sellaista tilaisuutta, että voisin saada siilin nopeammin kuin vuoden päästä. Sellainen ''käytetty'' (vähän tyhmästi sanottu) siili, joka olisi jo vähän iäkkäämpi olisi myös mukava saada, mitä noita ilmoituksia täältäkin luen, koska saisi halvemmalla ja kaikki tarvikkeetkin vielä (yleensä) ja siili olisi tottuneempi. Mutta kyllä minulla toivoa vielä riittää! (tulipas tästä pitkä viesti
)