Kirjoittaja Sienimies » 28 Maalis 2011, 21:05
<strong>HYVÄT IHMISET!
Toivon että luette tämän, tarkkaan sillä tässä on teille tarkkaa informaatiota!</strong>
Aikaisempi viestini ei pitänyt nimimerkkien kohdalla yhtään paikkaansa,valehtelin. Ja pahoin, loukkasin toisen hienon ihmisen identiteettiä ottamalla häneltä kylmästi nimimerkit; <strong>Surkea ja Sienimies.</strong> On totta että minua on kutsuttu nimellä Sienimies, mutta alunperin tämä nimi kuului eräälle henkilölle, jota loukkaisn syvästi kirjoittaessaan esittäytymis viestiä. Koska tein niin, hän otti (ja onneksi ottikin) minuun yhteyttä, ja lupasin oikaista asian näin. Voitte tuntea minua kohtaan vihaa, ja varmasti tunnettekin. Sillä itsekkään en oikein ymmärrä kuinka pahasti tein. Ja lupaan ettei tämä tule toistumaan. Tämän kyseisen henkilön teot, nuket, ovat olleet ainutlaatuisia ja olen loukannut myös niitä. Ja heti kun olen saanut muut asiat olen saanut järjestykseen otan kyseiseen henkilöön yhteyttä, ja järjestän asiat kuntoon. Uskon että tämä ihminen ei halua olla kanssani tekemisissä. Enkä yhtään ihmettele.
Toivoisin silti, että kun olen -yrittänyt ainaskin- paikata välejämme voisimme kupata edes pienen osan minun tekemistäni virheistä, ja jatkaa eteenpäin, toivottavasti yhteyksissä, sillä tämä ihminen on hyvä kaikin puolin, ja haluaisin kuulla mitä hänen nukeilleen kuuluu. Koska se on tekemieni pahojen virheitten takia lähes mahdotonta,
Joten pyydän että henkilö hyväksyy syvän anteeksi pyyntöni, ja ottaa minuun yhteyttä tämän viestin tiimoilta. Hän tietää mistä minut löytää.
Kiitos, KIRSTI kuittaa.