Kirjoittaja Sinikka » 13 Huhti 2004, 18:45
Anteeksi, että en ole täällä raportoinut, mutta olen tehnyt rästitöitä ( olen erittäin laiska ihminen!) Ja " kell onni on se onnen kätkeköön, kell aarre on se aarteen peittäköön ja olkoot onnellinen onnestaan ja rikas riemustansa yksin vaan "! Ei vainkaan, MINÄ OLEN AIVAN MYYTY ! Sabrina on niiiiiin sosiaalinen siili, vähän saattaa pelottaa eri äänensävyt ja hajut, mutta KERTAAKAAN EI ole purrut! Vili onkin minua muutaman kerran auttanut verensokerin mittauksessa ( säästyy lentuloita ! ), mutta ei Sabrinalla ole ollut aikomustakaan! Sabrina on saanut WC:stäni ihan oman huoneen ( lattialämmitys ym.), jossa hän on aina vapaana! Raksut maistuu, mutta madot tai sirkat eivät vielä, ei Vilikään niitä heti alkuaan syönyt, piti mokoma silloin varmaan kahden viikon syömättömyyskauden minun luo muuttaessaan. Järvenpään TuffTuff-pileisiin otan Vilin ja Sabrinan mukaan ja joitain muitakin, onhan minulla hienot "puluboksit" siilien kuljetukseen ja kävin hiljakkoin ostamassa Hong Kongista fleecehuopia useamman kappaleen ( 3.95 eur/kpl), niistä saa runsaasti pehmikkeitä. Sabrinan väristä täytyy vielä sanoa, se kyllä pesun jälkeen muuttui huomattavasti ( melkoista jynssäystä se vaatikin, mutta Sabrina kesti sen kuin vain tosi nainen!). Egyptiläisten suuria plussia on myös se, että ne ovat hereillä paljon myös päiväsaikaan, ainakin jos joku tulee käymään.